ESP issues: integration of learner self-assessment into formal and informal assessment scheme

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
ESP issues: integration of learner self-assessment into formal and informal assessment scheme
Alternative Title:
Anglų kalbos mokymas specialiais tikslais: individualus studentų pažangos vertinimas
In the Journal:
Tiltai [Bridges] [Brücken]. 2003, Nr. 1 (22), p. 67-72
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama studentų asmeninio pažangos vertinimo integracija į dėstytojų atliekamą formalaus ir neformalaus studentų žinių tikrinimo sistemą. Apžvelgiama daugelyje šalies aukštųjų mokyklų galiojanti užsienio kalbos žinių testavimo procedūra ir testavimo kriterijai, pateikiama jų analizė ir pagrindžiama neformalios studentų veiklos užsienio kalbos pratybose vertinimo būtinybė. Aprašomi atlikti tyrimai, kurių tikslas - patikrinti, kaip studentų autonominis žinių vertinimas padeda tobulinti anglų kalbos specialiąsias žinias. Eksperimento inovacijos -asmeninis kiekvieno studento pažangos monitoringas, atliekamas įvairiomis metodikomis. Eksperimento rezultatų analizė iliustruoja išankstinę hipotezę, kad nuolatinis studentų žinių vertinimas veikia mokymosi proceso efektyvumą, pažangos kokybę ir tempą. [Iš leidinio]

ENThe article deals with establishing links between different forms of assessment in the teaching ESP on the tertiary level. The findings show that a systematic approach to integration of students' self-assessment into on-going informal assessment and testing increases learners' active participation in the process of learning. [Text from author]

ISSN:
1392-3137; 2351-6569
Related Publications:
Role of self-assessment of written work in developing learner autonomy / Galina Kavaliauskienė. Tiltai. Priedas. 2004, Nr. 19, p. 73-77.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42725
Updated:
2019-02-28 19:45:12
Metrics:
Views: 11    Downloads: 1
Export: