LTStraipsnyje nagrinėjamas pradinių klasių mokinių etninių vertybių ugdymas, aiškinamasi, kokie etninės muzikos pokyčiai ir kaip veikia pradinių klasių mokinių muzikinį ugdymą, kokia etninės muzikos reikšmė ugdant vaiką vertybiniu aspektu. Remiantis tyrimo rezultatais apibendrinti pradinių klasių mokytojų požiūriai apie vaikų muzikinį ugdymą, jų nuomonės, kokios etninės vertybės svarbios lietuvių tapatumui išreikšti, kokie veiksniai ugdo etnines vertybes, kokios etniškumo ugdymo galimybės. Straipsnyje atskleidžiamos etninės muzikos ir kitų tautų muzikinės ugdymo galimybės ir jų dermė. Pabrėžiama, kad būtinas šiuolaikiškesnis etninės muzikos pateikimas, aktualizavimas, naujų etninės muzikos išraiškos formų paieška. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Etninė muzika; Etninės vertybės; Muzikinis ugdymas pradinėse klasėse; Muzikinis ugdymas pradinėse klasėse, etninė muzika, etninės vertybės; Ethnic music; Ethnical values; Musical education in primary classes; Musical education in primary classes, ethnic music, ethnical values.
ENThere in the article is being researched primary school pupils' ethnic values development, what ethnic music changes and how they influenced primary school pupils' musical development, what import does ethnic music bring to child's values development. According the research results is done the conclusion about the primary school teachers understanding of children's musical development, what values are important to express Lithuanian identity, what values develop ethnical values ethnical values and the ethnical development possibilities. There in the article is opened ethnic music and other cultures links' development. There is pointed that it is necessary to modem ethnic music, its topicality, research of new music expression forms. [Text from author]