Pradinių klasių mokytojų kompetencija taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) darnaus vystymosi idėjų kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pradinių klasių mokytojų kompetencija taikyti informacines komunikacines technologijas (IKT) darnaus vystymosi idėjų kontekste
Alternative Title:
Teachers to apply ICT in the context of consistent development ideas
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2006, Nr. 33, p. 73-80
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje, remiantis 2005 m. atlikto nacionalinio IV klasės mokinių laimėjimų tyrimo duomenų analise, nagrinėjami pradinių klasių mokytojų IKT kompetencijos ypatumai. Aptariamas pradinių klasių mokytojų technologinis raštingumas, jų gebėjimai naudoti kompiuterį pamokose, įvertinamos šių pedagogų galimybės pasitelkti IKT, siekiant darnaus vystymosi tikslų. Pateikti faktai rodo, kad daugumos pradinių klasių mokytojų technologinis raštingumas yra nepakankamas, o gebėjimai taikyti IKT ugdymo procese yra per maži. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: IKT kompetencija; IKT pedagogika; Pedagogo IKT kompetencija; Technologinis raitingumas; Technologinis raštingumas; ICT competence; ICT pedagogica; ICT pedagogical competence; Teacher's ICT competence; Technological literacy.

ENThe present article gives analysis of primary school teachers' ICT competence on the basis of national research database analysis of IV grade pupils’ achievements made in 2005. The analysis was mainly concentrated on consideration of primary school teachers' technological literacy and their competence of applying computer skills during lessons. On the basis of survey it can be stated that technological literacy of the majority of primary school teachers is not sufficient, while pedagogical skills to apply ICT during lessons are low. [Text from author]

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Pedagogo IKT kompetencijos dinamiškos struktūros pagrindimas / Palmira Jucevičienė, Vaino Brazdeikis. Socialiniai mokslai. 2003, Nr. 2 (39), p. 70-81.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42229
Updated:
2018-12-17 11:56:03
Metrics:
Views: 61    Downloads: 10
Export: