LTŠiandien, kai visuomene ypač sparčiai keičiasi, kaip niekad svarbios yra asmenybės meninio ugdymo problemos. Meninis ugdymas prasideda vaikystėje. Priešmokyklinis ir pradinis ugdymas - pirmoji šio proceso pakopa, kai formuojasi vaiko meniniai įgūdžiai. Kadangi pradinė mokykla yra pagrindinė vertybių perdavėja vaikui, ji tampa lemiamu veiksniu ugdant vaikų meninį skonį. Tai vyksta per įvairias menines veiksenas. Šiame straipsnyje aptariamas meninis mokinių ugdymas per šokį, muziką, vaidinimą ir dailę. Mokyklos neformalioje aplinkoje, sudarius tam tikras sąlygas, ugdoma vaikų meninės veiklos reikmė. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dailė; Dailė, šokis, vaidyba; Meninis ugdymas; Muzika; Reikmė; Vaidyba; Šokis; Artistic education; Artistic training; Arts; Dance; Music; Need; Need, music; Performance.
ENUnder the Conditions of our society development the problems of a personality artistic training are special relevance. Art plays an important role in the process of upbringing an artistically cultured personality. Artistic education begins in small years. Elementary school is the first stage in this process. It's precisely the stage when the first artistically skills and attitude are formed. Elementary school being the main value provider to a child becomes deciding factor in training artistic taste children. Artistic taste of a child is trained through various kinds of artistic activity. In the present article artistic training is discussed through dance, music, performance and arts. In the informal atmosphere of a school, establishing special conditions, need for artistic activity is trained. [Text from author]