LTKasmet daugėja specialių ugdymo reikmių turinčių vaikų, kurie renkasi ugdymąsi drauge su bendraamžiais bendrojo lavinimo mokyklose. Straipsnyje apžvelgiami specialių reikmių turinčių vaikų bendravimo ypatumai, atskleidžiama šių vaikų bendravimo kompetencijų ugdymo svarba, pagrindžiamos jų ugdymo muzikine veikla galimybės. Pristatomas pedagoginis bandymas, kaip ugdomosios muzikos terapijos užsiėmimai veikia specialių reikmių turinčių vaikų bendravimo kompetenciją. Išnagrinėti atvejai parodė ugdytinių bendravimo kompetencijos kaitą ugdymo proceso metu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Specialių reikmių turintys vaikai, bendravimo kompetencija, ugdomoji muzikos terapija; Children with special needs, communicative competence, educational music therapy.
ENThe number of children with special needs who choose education together with their peers in schools of general education grows every year. In the article, the author tries to survey the communication particularities of the children with special needs, to reveal the importance of educating communicative competences of the children, to give proof of their education possibilities in music activities. On the basis of pedagogical experiment, the author aims at the revelation of the effect of educational music therapy on education of communicative competence of the children with Special needs. The cases analysed have revealed changes of communicative competence in the process of education. [Text from author]