LTStraipsnyje nagrinėjama problema, kaip pedagogui susigaudyti pedagoginio proceso naujovių sraute, kaip jas atsirinkti. Remiantis studentų nuomonių, jų mokymosi rezultatų tyrimais bei asmenine pedagogikos dėstymo patirtimi, siūloma rengiant būsimuosius pedagogus daugiau dėmesio skirti teoriniams ugdymo proceso pagrindams. Puikus teorijos išmanymas padės mokytojui geriau perprasti mokyklai siūlomas ugdymo naujoves ir įgyti gebėjimą savo veikloje lanksčiai ir kūrybiškai remtis švietimo bet mokslo laimėjimais, pasitelkus šiuolaikines technologijas priimti sparčiai kintančio pasaulio iššūkius. Ypač atkreiptinas dėmesys į pagrindines pedagogikos sąvokas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Pedagogikos teorija; Pedagoginės kompetencijos; Universitetinis išsilavinimas; Educator competences; Pedagogical theory; University education.
ENThe article will analyse the problem related to the huge amount of innovations in the pedagogical process and the teachers' competence to select them. The new teaching instructions, based on the students' opinion, investigation of learning results and teaching experience, will recommend to pay more attention to the theoretical basis of training process. The wide theoretical knowledge will help teachers in better understanding of training innovations and in gaining abilities by flexible and creative referring to educational and scientific achievements and by overcoming new universal challenges using modem technologies. Special attention will be paid to the basic pedagogical terms. [Text from author]