LTOrganizacijos vadybos mokymosi galimybių didinimas yra esminis dalykas, norint organizacijai išsaugoti turimas ir kurti naujas vertingas žinias, tai padeda organizacijai išlikti konkurencingai. Modernios vadybos mokymosi proceso tobulinimas gali padėti padidinti organizacijos mokymosi galimybes. Tyrimo tikslas – atskleisti kaip neurolingvistinis programavimas gali padėti tobulinti vadybos mokymosi procesą organizacijoje. Tyrimo metodai: sisteminė ir palyginamoji neurolingvistinio programavimo, modernios vadybos ir edukologijos mokslinės literatūros analizė ir sintezė, nesupažindintų su mokymosi stilių diferenciacija vadovų ir jų pavaldinių anketinė apklausa. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad kiekvienas darbuotojas turi skirtingus informacijos priėmimo ir suvokimo kanalus, o darbuotojui mokantis jam tinkamiausiu pagal šiuos kanalus būdu, vadybos mokymosi procesas tampa kur kas efektyvesnis ir greitesnis, darbuotojo išsaugomos ir sukuriamos žinios turi daug didesnę vertę jam ir organizacijai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Modernios vadybos mokymosi procesas; Mokymosi proceso tobulinimas; NLP; Neurolingvistinis programavimas; Neurolingvistinis programavimas vadyboje; Learning process improvement; Learning process improvement,; Modern management learning process; NLP; Neuro-linguistic programming in management; Neurolinguistic programming; Neurolinguistic programming in management.
ENImprovement of the modern management learning process can help to enhance organization management learning capabilities and this is essential for organization to preserve and create new valuable knowledge and to remain competitive. The aim of the research was to reveal how neurolinguistic programming can help to improve the management learning process in organization. The research is based on data that were obtained from systematic neuro-linguistic programming, modern management and education literature analysis and synthesis and from a survey of company leaders and their employees. Research revealed that each employee has different information receiving and perception channel: visual, audial or kinaesthetic representation system. Company leaders have to identify their employees preferred channel and to apply differentiated management learning pattern to each employee, this allows the management learning process to become more effective. [From the publication]