Evaluation of skills development methods : intercultural study of students’ attitudes

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Evaluation of skills development methods: intercultural study of students’ attitudes
In the Journal:
Ekonomika ir vadyba [Economics and management]. 2012, Vol. 17, no. 3, p. 1193-1199
Summary / Abstract:

LTIntensyvi pasaulinė konkurencija, aukšti klientų lūkesčiai ir skiriamas didesnis dėmesys kokybei šiandien kelia kur kas daugiau reikalavimų darbuotojams nei prieš kelis dešimtmečius. Siekiant sėkmingai veikti besikeičiančiomis sąlygomis, keliamas iššūkis – internalizuoti naujo tipo organizacinę elgseną. Dėstytojai turi taikyti tokius metodus, kurie efektyviausiai leistų tobulinti studentų gebėjimus. Straipsnyje nagrinėjami metodai, ugdantys besimokančiųjų įgūdžius. Autoriai analizuoja bei lygina minėtų metodų vertinimo skirtumus dviejose senesnėse Europos Sąjungos šalyse – Ispanijoje ir Portugalijoje, vienoje iš naujausių Europos Sąjungos šalių – Lietuvoje, vienoje iš kandidačių į Europos Sąjungą, esančios Europoje ir Azijoje – Turkijoje, ir Artimuosiuose Rytuose – Irane. Straipsnyje empirinio tyrimo pagrindu pristatomi studentų įgūdžiai, tobulinimo veiksniai ir tarpkultūriniai studentų skirtumai. Analizuojant respondentų įgūdžių ir darbo patirties skirtumus, nustatyta, kad studentai, turintys didesnę darbo patirtį, įvertino geriau tik vieną įgūdį. Ir šis įgūdis yra specialybės patirtis. Respondentai, turintys ilgesnę darbo patirtį (pavyzdžiui, specialios literatūros skaitymas, vadovo skirtos užduoties įgyvendinimas, kursai ir kt.), išreiškė mažesnį nuotolinio mokymosi, kaip labiausiai besitobulinančio būdo, poreikį. Atskleista, kad visiems studentams trūksta techninių įgūdžių, todėl dėstytojai turėtų atkreipti dėmesį į jų tobulinimą.Reikšminiai žodžiai: Įgūdžiai; Įgūdžių lavinimas; Mokymosi metodai; Studentai; Skills; Skills’ development methods; Learning methods; Students.

ENIntensive global competition, higher customer expectations and greater focus on quality have resulted in much greater requirements placed upon employees today than decades ago. The challenge has been to internalize a new type of organizational behavior in order to operate successfully under unfamiliar conditions. Professors have to choose the best skills developing methods for students. This paper introduces students’ skills development methods’ evaluation. Authors look for those evaluation’s differences in two older European Union countries Spain and Portugal, one of the newest European Union country’s Lithuania, candidate to European Union, situated in Europe and Asia – Turkey, and then Iran – the Middle East. The empirical research is based on theoretical background and presets investigation of student’s skills, developing factors and differences according to students’ nationality. [From the publication]

ISSN:
1822-6515
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/42005
Updated:
2018-12-17 13:19:52
Metrics:
Views: 32    Downloads: 3
Export: