Vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, skaitymas ir literatūrinis ugdymas II-IV klasėse

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vaikų, turinčių specialiųjų poreikių, skaitymas ir literatūrinis ugdymas II-IV klasėse
Alternative Title:
Reading and literature education of children with special needs in the 2nd-4th grades
Publication Data:
Šiauliai : Šiaulių universitetas, 2006.
Pages:
84 p
Summary / Abstract:

LTŠi metodinė priemonė skirta Specialiosios pedagogikos fakulteto dieninio ir neakivaizdinio skyrių bei tęstinių studijų studentams. Joje pateikta medžiaga turėtų būti naudinga studijuojant lietuvių kalbos specialiąją didaktiką (savarankiško darbo užduotims atlikti), rengiantis pamokoms per pedagoginę praktiką, rašant referatus, kursinius ir bakalauro darbus. Leidinyje pateikiamos metodinės rekomendacijos darbui su specialiųjų poreikių vaikams skirtais lietuvių kalbos vadovėliais labiausiai tiks mokant nežymiai protiškai atsilikusius pradinių klasių mokinius. Be to, jos gali būti taikomos per grupines ir individualias pratybas su vaikais, turinčiais įvairaus pobūdžio skaitymo sunkumų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai.

ENThis methodological aid is designated to daytime, part-time and distance learning students of a faculty of special pedagogy. The material it presents should be useful studying special didactics of the Lithuanian language (for independent work of performing tasks), preparing for classes during pedagogical practice, writing papers, term papers and bachelor’s theses. The publication presents methodological recommendations for work with children with special needs using textbooks of Lithuanian teaching insignificantly mentally retarded schoolchildren of primary grades. In addition, the recommendations can be applied in a group and individual training of children with various deficiencies in reading ability.

ISBN:
9986386446
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/4185
Updated:
2013-04-28 16:02:03
Metrics:
Views: 84
Export: