LTŠi metodinė priemonė skirta Specialiosios pedagogikos fakulteto dieninio ir neakivaizdinio skyrių bei tęstinių studijų studentams. Joje pateikta medžiaga turėtų būti naudinga studijuojant lietuvių kalbos specialiąją didaktiką (savarankiško darbo užduotims atlikti), rengiantis pamokoms per pedagoginę praktiką, rašant referatus, kursinius ir bakalauro darbus. Leidinyje pateikiamos metodinės rekomendacijos darbui su specialiųjų poreikių vaikams skirtais lietuvių kalbos vadovėliais labiausiai tiks mokant nežymiai protiškai atsilikusius pradinių klasių mokinius. Be to, jos gali būti taikomos per grupines ir individualias pratybas su vaikais, turinčiais įvairaus pobūdžio skaitymo sunkumų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai.
ENThis methodological aid is designated to daytime, part-time and distance learning students of a faculty of special pedagogy. The material it presents should be useful studying special didactics of the Lithuanian language (for independent work of performing tasks), preparing for classes during pedagogical practice, writing papers, term papers and bachelor’s theses. The publication presents methodological recommendations for work with children with special needs using textbooks of Lithuanian teaching insignificantly mentally retarded schoolchildren of primary grades. In addition, the recommendations can be applied in a group and individual training of children with various deficiencies in reading ability.