LTStraipsnyje autorius kelia hipotezę, kad tikslingas neverbalinės komunikacijos naudojimas yra vienas svarbiausių elementų kūrybinėse industrijose, siekiant efektyviai minimalizuoti (arba pašalinti) žinutės trukdžius. Šios hipotezės pagrįstumas įrodomas pirmiausia glaustai apžvelgiant pagrindinius neverbalikos tyrimus ir gautas išvadas, kurios svariai prisidėjo prie neverbalinės komunikacijos studijų modernaus apibrėžimo ir supratimo. Straipsnyje taip pat parodoma, kaip neverbalikos tyrimų rezultatai gali būti panaudoti siekiant efektyvesnės komunikacijos tarp kūrėjo ir auditorijos ir kaip, neatsižvelgus į keletą neverbalios komunikacijos elementų, galima sukurti žinutę, priešingą užsakovo tikslui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kūrybinės industrijos; Neverbalinė komunikacija; Vizualiosios medijos, reklama, neverbalinė komunikacija, veido išraiškos, kūrybinės industrijos; Creative industries; Non verbal communication; Visual media, advertising, non verbal communication, facial expressions, creative industries.
ENIn this paper the author suggests that nonverbal communication is one of the most important elements in creative industries. Author argues that nonverbal communication research findings can (and need to) be effectively applied in practical (commercial) field by helping efficiently minimizing (or removing) semiotic communication noise. The validity of this hypothesis is demonstrated by recent findings in the field of nonverbal communications that have significantly contributed to its body of knowledge. The paper also analyzes and demonstrates how non-systematic verbal communication can be used to provide effective communication between creator and audience. [From the publication]