LTDėstytojui nepakanka būti vien savo dėstomo dalyko žinovu, jo kompetencijai keliami vis didesni reikalavimai. Šiame straipsnyje, remiantis mokslinės medžiagos analize, pateikta kompetencijų struktūra, kurios pagrindu KTK dėstytojai atliks savo kompetencijų vertinimą ir vertins savo kolegų kompetencijas. Siekiant sėkmingos kolegijos veiklos, dėstytojams reikia plėtoti holistinę kompetenciją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dėstymo kokybė; Dėstymo metodai; Kompetencija; Kvalifikacija; Pedagoginė kompetencija; Teisė studijos; Teisės didciplinos; Tobulinimas; Competence, educational competence and edification; Legal studies; Legal sujects; Qualification; Teaching quality; Teachingsmethods.
ENIn the article sciential literature which analyse teachers' competence is observed. Authores present a structure of teachers' competence which could be used in other researches in other colleges. The evaluation of Kaunas technical college teachers' competence is analyzed. 40 respondents were asked to value their competence by themselves also teachers had to value their colleague. The proffesion competence got the biggest point. Minimal points were dedicated to the sciential competence and languages skills. [From the publication]