LTDarbo tikslas – palyginti, kaip informacijos apie narkotikus ir narkomaniją pateikimo formas, temas, vykdytojus, užsiėmimų vietą, laiką, dalyvių skaičių vertina buvę mokiniai, Klaipėdos ir Kauno aukštųjų mokyklų studentai – pirmakursiai. 2010- 2011 metais Klaipėdos universitete ir Mykolo Riomerio universitete (Kauno m. filialas) buvo apklausti šių universitetų pirmakursiai, kurių amžius nuo 18 iki 21 metų. Viso apklausėme 338 pirmo kurso studentų: 187 iš Klaipėdos ir 151 iš Kauno. Šių studentų prašėme prisiminti paskutinius du metus mokykloje, kurią jie neseniai baigė, ir į klausimus atsakinėti moksleivių akimis. Anketą sudarė 13 klausimų. Tyrimo metu pavyko nustatyti, kokios informacijos apie psichoaktyvias medžiagas, kokių specialistų teikiamos ir kokių užsiėmimo formų pageidauja mokiniai. Ši informacija turėtų padėti efektyviau vykdyti narkomanijos prevenciją mokyklose, o prevencijos vykdytojams suteikti galimybę pasirinkti efektyvesnes vykdymo formas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Narkomanijos prevencija; Narkomanijos prevencija, prioritetai, studentų nuomonė; Prioritetai; Studentų nuomonė; Drug abuse prevention; Methods; Priorities; Students; Students opinion; Students' opinion.
ENIn 2010-2011 338 students (187 from Klaipeda and 151 from Kaunas), ranging in age from 18 to 21 years old, were interviewed. Objectives of the study was to compare how information about drugs and addiction forms, themes, providers, lessons, time, number of participants is estimated by students. Of seven topics of drugs students were mainly focused on (ie, I, II , III sites) the themes about consequences of drug use, drug effects and features, development of drug dependence,. In the IV, V, V places remained following topics: drug types, treatment for drug addiction, drug use patterns. Least the respondents would like to participate in workshops on drug prevention. If there was a choice, most students would like to listen to the physicians, then, the police officers. School health professionals and school psychologists are in the III and IV place as the most interesting lecturers. Social workers and class teachers remained in an intermediate position. The respondents rely on teachers and peers the least. Of all forms of information the respondents gave priorities to issue-based films on drugs, photographs about life of drug addicts, discussions and interviews. Quizes, afternoon games, role plays received the least number of percentage as a source of information. [From the publication]