Nacionalinis IV klasės mokinių pasiekimų tyrimas: socialinio ugdymo aspektas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Nacionalinis IV klasės mokinių pasiekimų tyrimas: socialinio ugdymo aspektas
Alternative Title:
National research on 4th grade students' achievements: the aspect of social education
In the Journal:
Summary / Abstract:

LT2003 m. pirmų karta Lietuvoje buvo vykdomas nacionalinis moksleivių pasiekimų tyrimas, kurio metu surinkta patikima informacija apie mokymo ir mokymosi kokybę šalyje.* Tyrimo duomenys leidžia įvertinti Bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų tinkamumų, palyginti įvairių mokymo metodų bei mokymo priemonių veiksmingumų. Tokio tyrimo duomenys reikalingi švietimo vadovams, mokytojams, tėvams ir plačiajai visuomenei: galima daryti išvadas, kaip įgyvendinami nacionaliniai švietimo tikslai, koks mokymo proceso efektyvumas ir kokie jo trūkumai. Remiantis tyrimo duomenimis, šiame straipsnyje nagrinėjami svarbūs IV klasės mokinių socialinio ugdymo pasiekimai ir kartu teikiamos rekomendacijos, kaip gerinti pradinės mokyklos moksleivių socialinį ugdymą, ypač plečiant ir gilinant asmens mokymosi kompetencijų. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Asmens kompetencija; Pradinis ugdymas; Pradinis ugdymas, socialinis ugdymas, ugdymo pasiekimai, asmens kompetencija, žinios ir gebėjimų raiška; Socialinis ugdymas; Ugdymo pasiekimai; Žinios ir gebėjimų raiška; Primary education, social education, educational achievement, personal competence, knowledge and skills expression.

ENThe first national research on students' achievements in Lithuania was made in 2003. Reliable information about the quality of teaching and learning was gathered during this research. This data gives us a possibility to evaluate the suitability of the General programs and educational standards, to compare the efficiency of various teaching methods and teaching implements. The information of such research is necessary for the heads of education, teachers, parents and the society in general. We can evaluate how the goals of national education are implemented and to estimate the effectiveness and the disadvantages of the teaching process. Important achievements of the forth grade students' social education are analysed in his article. Recommendations how to improve the achievements of primary school students in this sphere and especially how to expand and deepen the competence of learning are also given. [text from author]

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/40742
Updated:
2020-04-04 10:49:49
Metrics:
Views: 25
Export: