LTŠioje publikacijoje biografiniais tekstais sąlygiškai laikomi ne tik paraliteratūros (autobiografija, memuarai, dienoraštis, laiškas, interviu, nekrologas), bet ir grožiniai tekstai, kuriuos galima sieti su literatūrine biografika, atsižvelgiant į galiojančius žanrinius kanonus. Labiau susitelkta ties „liūdesio tekstais" - nekrologais, raudomis, epitafijomis bei kitais mokykloje apeinamais žanrais, kuriuos pažinti prasminga ne tik literatūrinio lavinimo, bet ir humanistinio ugdymo atžvilgiu. Iškeltieji klausimai turėtų skatinti lituanistus pamąstyti apie biografinių tekstų įvairovę ir jų skaitymo mokykloje problemas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Biografija; Biografiniai tekstai; Didaktika; Epitafijos; Išraiškos laisvė; Kanonas; Literatūra; Literatūrinė biografika; Nekrologas; Paraliteratūriniai tekstai; Įvairovė; Žanras; Biographical Texts; Biography; Canon; Didacticism; Diversity; Epitaphs; Freedom of expression; Genre; Literary biographical texts; Lithuanian Literature; Necrology; Paraliterary texts.
ENIn this publication, not only paraliterary texts but also fiction that could be linked with literary biographies are considered as biographical texts. The attention has mostly been focused on the so-called texts of sadness and sorrow, such as obituaries, lamentation songs, epitaphs, and other genres not studied at school. However, it is sensible to learn them for the purposes related not only to literary education. [From the publication]