LTStraipsnyje analizuojami verslo vertinimo paslaugų kokybę tiesiogiai įtakojantys vertinimo metodologijos struktūriniai elementai (verslo vertinimo samprata, vertinimo tikslai ir atvejai, principai, požiūriai ir metodai), bei jų taikymo galimybės ir problemos specifinėmis sąlygomis, susiklosčiusiomis Lietuvoje. Aptariama ir įvertinama verslo vertinimo paslaugų rinkos aplinką formuojanti infrastruktūra, jos poveikis paslaugų kokybei. Atitinkamas dėmesys skirtas tyrimo rezultatų, atskleidžiančių verslo vertintojų ir vertinimo paslaugų vartotojų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybės lygį, interpretacijai. Teikiami pasiūlymai verslo vertinimo kokybės gerinimui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Verslo vertinimas; Paslaugų kokybė; Kriterijai; Criteria; Services' quality; Business evaluation.
ENThe aim of the paper is to analyse the structural elements of valuation methodology directly influencing business valuation services quality (the concept of business valuation, tasks and cases of valuation, principles, viewpoints and methods) and their application possibilities and problems in specific Lithuanian conditions. The paper also overviews and assesses the infrastructure shaping a market environment of valuation services, its impact on services quality. A corresponding attention is paid to the interpretation the results of research disclosing the opinion of business valuers and valuation services' consumers about the level of valuation services' quality. The paper produces proposals how to improve business valuation quality. [From the publication]