LTStraipsnyje nagrinėjama vis didesnį susirūpinimą kelianti šeimos ugdomojo vaidmens silpnėjimo problema. Remiantis žymiausių pasaulio pedagogų bei visuomenės veikėjų išsakytomis mintimis, atskleidžiamas šeimos ugdomojo vaidmens unikalumas bei nepakeičiamumas. Atliktais tyrimais bandoma nustatyti mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo problemas, jų priežastis ir projektuoti šio darbo tobulinimo gaires. Tyrimo rezultatai rodo, kad daugelis šių dienų mokytojų stokoja darbui su tėvais reikalingų kompetencijų. Todėl mes siūlome peržiūrėti šiuo aspektu mokytojų rengimo turinį ir gal net pagalvoti apie mokyklos ir šeimos bei visuomenės bendradarbiavimo specializaciją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokykla; Ugdymas; Visuomenė; Šeimos vaidmuo; Education; Role of the family; School; Society.
ENArticle is an analysis of the problem related to the ever-decreasing educational role of the family, which is currently causing a growing concern in the society. The author discloses the unique character and indispcnsability of the family educational role on the basis of ideas expressed by the most famous educators and public characters worldwide. The research carried out is aimed at defining the problem of family-school interaction and its reasons, as well as at developing guidelines for improving such communication. The research results indicate that the majority of contemporary school teachers lack competences necessary for working with parents. Therefore, our advice is to revise contents of teacher training programmes in the above respect or even to think about a new speciality related to school-family and schoolsociety communication. [From the publication]