Kūrybinių centrų identitetas: strateginio valdymo ir komunikaciniai aspektai

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kūrybinių centrų identitetas: strateginio valdymo ir komunikaciniai aspektai
Alternative Title:
Identity of creative centers: strategic management and communicational aspects
In the Journal:
Santalka: filosofija, komunikacija. 2012, t. 20, Nr. 1, p. 61-69
Summary / Abstract:

LTNagrinėjami kūrybos ekonomikos fenomeno – Kūrybinio centro organizacinio identiteto koncepcija, jos strateginio valdymo ir komunikaciniai aspektai. Kūrybinio centro identiteto paradigmos yra lyginamos su organizacinio identiteto teorija. Kūrybinio centro identitetas yra itin svarbus veiksnys tiek centro, tiek visos valstybės ekonominei plėtrai. Remiantis metodologiškai pagrindžiamu modeliu, konstruojamos Kūrybinio centro identiteto prielaidos, pateikiama jų pavyzdžių. Nagrinėjamos kolektyvinio organizacinio identiteto virsmo Kūrybinio centro identitetu prielaidos, taip pat pateikiamos Kūrybinio centro heterogeninio organizacinio identiteto virsmo homogeniniu, tampančiu regiono ar šalies identitetu, prielaidos ir pavyzdžiai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Identiteto sandara; Klasteriai; Kūrybis centras; Organizacinis identitetas; Organizacinis identitetas, identiteto sandara, strateginis identiteto valdymas, kūrybinis centras, klasteriai; Clusters; Creative center; Organizational identity; Organizational identity, structure of identity, strategic identity management, creative center, clusters; Structure of identity.

ENThe article examines the phenomena of creative economy – the Creative centers and the concept, strategic management and communicational aspects of their organizational identity. The paradigm of Creative center identity is compared to organizational identity theory. The identity of Creative centers is the crucial factor for the center and for the development of the whole economy of the country. The article delivers methodologically grounded model for the assumptions of the identity for the Creative center. The article examines the transformation of the collective organizational identity to Creative center identity and provides examples of heterogeneous identity conversion to homogeneous identity, which becomes the identity of the whole region or country. [From the publication]

DOI:
10.3846/cpc.2012.07
ISSN:
2029-6320; 2029-6339
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/39073
Updated:
2018-12-17 13:17:19
Metrics:
Views: 30    Downloads: 5
Export: