LTStraipsnyje nagrinėjamos kai kurios Heideggerio meno filosofijos idėjos. Mąstytojas savo egzistencinės ontologijos kontekste kritikuoja estetiką ir tradicinę meno teoriją. Meno kūrinys suprantamas kaip istoriško žmogaus pasaulio atvėrėjas. Filosofo požiūris į meno kūrinį susiejamas su jo emocijų teorija – „Befindlichkeit“ koncepcija. Teigiama, jog, integravus emocinius fenomenus į Heideggerio meno filosofiją, meno kūrinys pasirodo ir kaip komunikacijos vieta. Heideggerio meno samprata suartinama su estetika ir meno teorija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Befindlichkeit; Estetika; Filosofija; HEIDEGGERIO MENO FILOSOFIJA; Komunikacija; Menas; Aesthetics; Art; Befindlichkeit; Communication; HEIDEGGER'S PHILOSOPHY OF ART; Philosophy.
ENThis article explores some ideas of Heidegger’s philosophy of art. The thinker criticizes traditional aesthetics and art theory in the context of his existential ontology. A work of art is understood as an opener of the historical human being‘s world. The philosopher‘s view of the artwork is associated with his theory of emotions – the concept of "Befindlichkeit". It is argued that the integration of emotional phenomena shows the work of art as a place of communication in Heidegger’s philosophy of art. Heidegger‘s conception of art is linked to the aesthetics and art theory. [From the publication]