LTStraipsnyje analizuojamos tikybos mokymo gerinimo sąlygos. Taip pat pateikiamas Bažnyčios mokymas apie tikybos dalyką, tėvų požiūris į religinį ugdymą nuo Senojo Testamento iki mūsų dienų bei esminiai tikybos mokytojo kaip asmenybės bruožai. Remiantis Bažnyčios dokumentais supažindinama su pagrindinėmis nuostatomis religinio ugdymo klausimais, apibūdinamas šiuolaikinio žmogaus mąstymas, mokytojo asmenybė ir jam keliami uždaviniai. Prieinama išvada, kad tikybos dalyko sėkmę lemia ne tik tikslus paties dalyko suvokimas (tai nėra katechezė), bet ir tėvų požiūris į religinį ugdymą bei profesinis mokytojų pasirengimas. [versta iš angliškos santraukos]Reikšminiai žodžiai: Katechezė; Mokykla; Tikėjimas; Catechizes; Catechizes, the faith; School; The Faith.
ENThe present article analyses the improvement conditions in Religious teaching. It also presents the Church teaching, parent's view en religious education from the times of the Old Testament up to nowadays, and also the principal features of a religion teacher as a person. On the ground of Church's documents here is presented the goal of Religious teaching, then the thinking of today's person and teacher's personality and the tasks risen for him. Concluding idea of the above mentioned article is that the success of Religious teaching as a subject is determined not only by the proper understanding of the subject itself (it is not catechesis) but also by the parents' view on religious education and professional quality of teachers. [From the publication]