Mišrusis bendrosios anglų kalbos mokymas (-is): studentų požiūrio analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mišrusis bendrosios anglų kalbos mokymas (-is): studentų požiūrio analizė
Alternative Title:
Learning general English in a blended mode: analysis of students' attitudes
In the Journal:
Santalka: filologija, edukologija. 2012, t. 20, Nr. 1, p. 75-84
Summary / Abstract:

LTVirtuali mokymosi aplinka, suteikianti galimybę taikyti inovatyvius užsienio kalbų mokymo (-si) metodus bei padidinti studijų efektyvumą ir kokybę, įgauna vis didesnę reikšmę šiuolaikinėse universitetinėse studijose. Straipsnyje dalijamasi bendrosios anglų kalbos mokymo (-si) mišriuoju būdu VDU patirtimi ir pateikiama atlikto bendrosios anglų kalbos I-IV (pagal europinius standartus – A1-B2) lygių dėstymo kokybės tyrimo, kuriuo siekiama išsiaiškinti respondentų nuomonę apie mišriojo mokymo (-si) realijas bei perspektyvas, duomenų kiekybinė ir kokybinė analizė. Tyrimo tikslas – išanalizuoti studentų požiūrį į bendrosios anglų kalbos mokymą (-si) mišriuoju būdu bei apžvelgti nuotolinio ir mišriojo anglų kalbos mokymo integravimo aukštajame moksle situaciją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: IKT taikymas mokant anglų kalbos; Mišrusis anglų kalbos mokymas (-is); Mišrusis anglų kalbos mokymas (-sis); Nuotolinis anglų kalbos mokymas (-is); Nuotolinis anglų kalbos mokymas (-sis); Virtualiosios Moodle aplinkos panaudojimas anglų kalbos mokymo procese; Blended learning; Distance learning; Implementation of ICT in English language teaching; Use of; Use of virtual Moodle environment in English language teaching; Virtual Moodle environment in English language teaching.

ENTechnology has the capacity to enhance a foreign language learning process of students, but it is not always an easy task to determine how much of a traditional classroom and distance learning should be integrated into the teaching process. The research methodology is based on a small scale qualitative and quantitative analysis among the students attending the English language courses provided by the Centre of Foreign Languages at Vytautas Magnus University. The paper reports on the results of the survey that presents the students' attitudes on traditional and blended learning of the English language. The paper also deals with the topic that is sometimes ignored in much of the distance education literature: students' distressing experiences due to communication breakdowns and technical difficulties. [From the publication]

DOI:
10.3846/cpe.2012.08
ISSN:
2335-7711
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/38690
Updated:
2020-02-13 09:22:02
Metrics:
Views: 33    Downloads: 9
Export: