LTStraipsnyje nagrinėjama gyvenimiškų įgūdžių samprata, jų teoriniai pagrindai. Atskleidžiamos gyvenimiškų įgūdžių sąsajos su socializacijos procesu, socialine kompetencija. Išskiriami pagrindiniai gyvenimiškų įgūdžių (bendravimo ir bendradarbiavimo) ugdymo ypatumai šeimoje ir ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje. Aptariami formalaus ir neformalaus bendravimo su bendraamžiais ypatumai. Remiantis tyrimų rezultatais, aptariamas bendravimas ir bendradarbiavimas, gyvenimiškų įgūdžių ugdymo būdai, formos, taip pat tėvų ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimo trūkumai, tėvų socialinis – pedagoginis švietimas. [Iš leidinio]
ENThe conception of the true-life skills and their theoretical basics is analysed in the article. The links of true-life skills with the socialization process and social competence are analyzed. There are marked some of main training peculiarities of true-life skills (communication and collaboration) in the family and pre-school training institution. The peculiarities of formal and informal communication with contemporaries. The main communication and collaboration propositions, true-life training ways and forms are opened with the help of the research results. The failings of the collaboration between parents and training institutions and also the social education. [From the publication]