Virtualios mokymo(si) aplinkos įrankių panaudojimo matematikos mokymui analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Virtualios mokymo(si) aplinkos įrankių panaudojimo matematikos mokymui analizė
Alternative Title:
Analysis of usage of virtual teaching/learning environment tools for teaching mathematics
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2011, Nr. 16, p. 18-32
Summary / Abstract:

LTAnalizei parinkta Moodle virtualioji mokymo(si) aplinka (VMA), turinti standartinius ir specializuotus įrankius. Pagal verbalinių dokumentų analizės ir ekspertinės apklausos rezultatus suformuoti septyni VMA įrankių vertinimo kriterijai. Nustatyta, kad matematikos mokymui aukštosios mokyklos e.studijų kurse geriausiai tinka naudoti 16 standartinių ir 6 specializuotus Moodle įrankius. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aplinka Moodle; E. studijos; Ekspertinė apklausa; Moodle; Verbalinių dokumentų analizė; Virtuali mokymo(si); Virtuali mokymo(si) aplinka; Virtualimokymo(si) aplinka; Analysis of verbal documents; E-learning; E. Study of virtual teaching (and learning) environment Moodle; Expert survey; Moodle; Virtual teaching and learning environment.

ENThe analysis was carried out employing Moodle virtual teaching/learning environment, which has standard and specialized tools. Based on the results of the analysis of verbal documents and on expert interview results, seven assessment criteria of virtual teaching/learning environment tools were formed. It was identified that the most suitable tools for teaching mathematics in the e-studies course of higher education institutions are 16 standard and 6 specialized Moodle tools. [text from author]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Dirbtinis intelektas edukacijoje: integravimo galimybių teorinė analizė / Aleksandra Batuchina, Dalia Baziukė, Julija Melnikova, Gražina Šmitienė, Gita Šakytė-Statnickė. Regional formation and development studies. 2022, Nr. 2 (37), p. 19-28.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/38035
Updated:
2018-12-17 13:12:08
Metrics:
Views: 27    Downloads: 11
Export: