LTStraipsnyje siekiama atskleisti aktyvios studijų paklausos Lietuvoje ir nepakankamos kūrybingumo sklaidos bei jos pasekmės – žemų inovatyvumo rodyklių – vadybinės prielaidas, studijų ir praktinės veiklos verslo organizacijose sąveikos organizacinius ypatumus. Pateikiama studentų mokslinio kūrybingumo ir inovacinio aktyvumo prielaidų bei verslo organizacijose dirbančių absolventų inovacinio aktyvumo ir jų savivokos rezultatų tyrimų pavyzdžių, taip pat studijų, mokslo ir verslo partnerystės gerinimo rekomendacijų, aptariamų mokslo raidos scenarijų aspektu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Akademinio jaunimo kūrybingumas; Akademinis jaunimas; Inovacinis aktyvumas; Kūribingumas; Kūrybiškumas; Vadybos scenarijai; Academical youth; Creativeness; Creativity; Innovative activity; Lithuania; MANAGERIAL SCENARIOS; THE CREATIVTTY OE ACADEMICAL YOUTH.
ENThe authors of this paper are seeking to reveal the managerial reasons underlying the proactive demand for studies and the insufficient spread of creativity in Lithuania, the resulting low innovativeness rates and the organisational peculiarities of the interaction between studies and practical activities of business entities. The present study provides examples of research into the premises of students'scientific creativity and innovative undertakings compared to post-graduates' who are employed by business entities, innovative activity and the results of their self-perception. It presents recommendations on the improvement of partnership relations among studies, science, and business in the context of science development scenarios elaborated by the authors. [From the publication]