LTStraipsnyje aptariamas vienas iš svarbiausių mokinių kūrybiškumui muzikinėje veikloje įtaką darančių pedagoginių veiksnių - muzikos mokytojų požiūris į kūrybinę muzikinę veiklą. Taip pat išskiriami svarbiausi muzikinės kūrybinės veiklos kriterijai (įvairumas, mokinių amžiaus bei individualių savybių atitikimas, emocingumas, aktyvumas, humanistinis kryptingumas) bei juos išreiškiantys požymiai. Remiantis tyrimo duomenimis, atskleidžiami muzikos mokytojų požiūrio į išskirtus muzikinės kūrybinės veiklos kriterijus bei jų empirinius rodiklius ypatumai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kūryba; Kurybiškumas; Kūryba; Kūrybiškumas; Muzikos mokytojai; Muzikos mokytoju požiuris; Muzikos mokytojų požiūris; Creative musical activity; Creativity; Pedagogue's attitude; Teachers of music.
ENThis article deals with one of the most importanse pedagogical factors wich influence junior schoolchildrcn's creativity - teachers' attitude to creative music activity. The most important characteristics of the creative activity are thought to be versality, emotionality, activity, humanistic purposefulness, and activity content correspondence of pupils' age and individual peculiarities. According to these criterions of activity, model of creative activity was made, witch the help of which we tried to research what has the biggest influence upon pupils' creativity during music lessons. [Text from author]