Studijų kolegijoje pasirinkimo motyvai asmeninės karjeros raidos kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Studijų kolegijoje pasirinkimo motyvai asmeninės karjeros raidos kontekste
Alternative Title:
Motives of the choise of the study programme at the college in the context of a personal career development
In the Journal:
Tiltai. Priedas. 2005, Nr. 30, p. 137-147
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje pristatomas tyrimas, kuriuo siekta atskleisti Klaipėdos kolegijos ir Klaipėdos verslo ir technologijų kolegijos pirmo kurso studentų studijų pasirinkimo motyvus asmeninės karjeros raidos kontekste. Nagrinėti veiksniai, turėję įtakos respondentų apsisprendimui, ieškota ryšių tarp studijų pasirinkimo motyvų ir lyties bei studijuojamų dalykų. Ištyrus 220 abiejų kolegijų I kurso studentų atskleisti svarbiausi veiksniai, lemiantys studijų pasirinkimą, nustatyti statistiškai reikšmingi ryšiai tarp studijuojamų programų ir apsisprendimo dėl tolimesnių studijų, baigiant vidurinė mokyklą. Taip pat nagrinėtas studentų darbo ir gyvenimo vertybės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Karjeros samprata; Asmeninė karjeros raida; Darbo vertybės; Gyvenimo vertybės; Concept of career; Personal career development; Work values; Fife values.

ENThe main idea of this article is to present the research that surveys the main motives of KLK and KLVTK the first year students for choosing studies at Colleges in context of personal career development. Some factors having great influence on the choice of studies after secondary school graduation were estimated too. There are some links among the chosen subjects at the College and motives of decision for further career development. 220 first year students studying general practice, psychotherapy, odontologic care, social work, cosmetology, logistics of transport, financial accountancy and business management took part in the research work. Students’ work and life values were analysed as well.

ISSN:
1648-3979
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/3717
Updated:
2018-12-17 11:38:00
Metrics:
Views: 43    Downloads: 6
Export: