Ryšių su klientais valdymo perspektyva pasitelkiant informacines technologijas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Ryšių su klientais valdymo perspektyva pasitelkiant informacines technologijas
Alternative Title:
Customer relationship management through information technologies
In the Journal:
Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai [Management theory and studies for rural business and infrastructure development]. 2012, Nr. 1 (30), p. 147-156
Summary / Abstract:

LTRyšiai su klientu mokslininkų yra nagrinėjami jau ilgą laikotarpį, tačiau didesnis dėmesys informacinėms technologijoms šioje srityje parodytas prieš 10–15 metų. Visgi nėra sutariama, kuri informacija yra svarbiausia bei, koks būdas yra teisingiausias ryšiams su klientu kontroliuoti. Straipsnyje nagrinėjamos ryšių su klientais valdymo koncepcija, jo radimosi pagrindai bei sudedamosios dalys. Tyrimo tikslas – susisteminti informacinių technologijų privalumus verslas-verslui klientų segmente bei sukurti ryšių su klientais, taikant informacines technologijas, valdymo modelį. Pagal gautus tyrimo pirminių duomenų rezultatus teigiama, kad Lietuvoje toli gražu ne visos lietuviško kapitalo įmonės taiko informacines technologijas kliento duomenų valdymui verslas–verslui sektoriuje. Straipsnyje apibendrinus antrinius duomenis, sukuriamas teorinis modelis bei išryškinamos įmonės veiklos sritys, kurios gali būti integruotos į sėkmingo ryšių su klientais valdymo potencialo didinimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: IT; Informacinės technologijos; Interaktyvus marketingas; Marketingo orientacija; Ryšių su klientais valdymas; Verslas verslui sektorius; B2B; Customer relationship management; IT; Interactive marketing; Marketing orientation.

ENCustomer relationship management (CRM) is a core process in every company. Information technologies enhances it to a new, higher level. This research is relevant in practice because of instantly growing amount of CRM software in the market. Companies must understand their needs and goals to succeed in controlling information related to customer relationships. The main object of this paper is customer relationship management through information technologies. Main tasks were to reveal essential concepts of CRM, its foundation, technical aspects. Another point was to distinguish main companies’ areas which are empowered with information technologies in customer relationship’s management. Another task was to prepare theoretical model of how customer relationships should be managed through information technologies. This model was used to prepare and perform a research on companies working in Lithuania’s business market. [From the publication]

ISSN:
1822-6760; 2345-0355
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/37124
Updated:
2020-12-07 21:20:55
Metrics:
Views: 50    Downloads: 17
Export: