LTAutonominė savianalizė vaidina svarbų vaidmenį vertinant savo mokymosi efektyvumą bei rengiant studentus mokymuisi visą gyvenimą. Savianalizė aktyvina mokymosi procesą skatindama besimokančius analizuoti savo patirtį, didindama kalbos principų suvokimą and ugdydama studentų atsakomybę už savo mokymąsi. Straipsnyje apibendrinami rašto darbų savianalizės tyrimų duomenys. Nagrinėjamas savianalizės vaidmuo studentų profesinės užsienio kalbos mokymosi pažangai užtikrinti ir siekiant mokymosi visą gyvenimą įgūdžiams įskiepyti. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Autonomijos vystymasis; Besimokančiojo autonomija; Besimokančiojo autonomijos ugdymas; Kalbos mokėjimas; Mokymosi pažangos suvokimas; Savianalizė; Savęs vertinimas; Studijuojančiojo autonomija; Sėkmės patirtis; Language awareness; Learner autonomy; Learner autonomy development; Self- and peer- assessment; Self-analysis; Self-assessment; Success experience.
ENThe technique of learner self-assessment plays invaluable part in evaluating the effectiveness of one's own learning and training learners for a life long learning, i.e. how to learn independently in the future after the course has ended. Learner self-assessment of performance has a potential to activate the process of learning by encouraging learners to analyze their own experience, by raising learner awareness of language use and developing learner responsibility for learning a foreign language. This article reports the data of research into learner ongoing self-assessment of written work, contemplation over part that selfassessment has upon developing language awareness and encouraging learner autonomy in learning English for Specific Purposes (ESP). [Text from author]