LTGyvenant spartaus technologijų vystymosi laiku interaktyvumas ir jo taikymas muziejinėje edukacijoje tampa sudėtingu iššūkiu tiek muziejininkams, tiek muziejų lankytojams, tačiau išsamesnių interaktyvios muziejinės edukacijos tyrimų beveik nėra atlikta. Atsižvelgiant į problemos aktualumą ir naujumą, šiame straipsnyje siekiama pristatyti „nuobodulio rato“ interaktyviojoje muziejinėje edukacijoje koncepciją. „Nuobodulio rato“ koncepcija iškilo taikant vis dar retai Lietuvos edukologiniuose tyrimuose naudojamą Grindžiamosios teorijos strategiją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Grindžiamoji teorija; Interaktyvumas; Interaktyvumas, nuobodulys, muziejinė edukacija, grindžiamoji teorija; Muziejinė edukacija; Nuobodulys; Boredom; Grounded theory; Interactive, boredom, museum education, grounded theory; Interactivity; Museum education.
ENIn the context of rapid development of technologies, interactivity and the application thereof in museum education become a great challenge for museum employees as well as for museum visitors. However, no extensive research in the field of museum education has been performed so far. Taking into consideration the relevance and the novelty of the problem, the article seeks to present the concept of “the circle of boredom” in interactive museum education. The concept of “the circle of boredom” has emerged by applying the strategy of the Grounded Theory still rarely applied in Lithuania.