LTVienų ar kitų mokslo sričių ir krypčių įvaizdis skirtinguose diskursuose - akademiniame, politiniame, žiniasklaidos, tarpasmeniniame ir kt. - yra aptariamas nuolat. Diskusijos apie mokslo sričių prestižą vyksta renkantis būsimą specialybę, siekiant įsidarbinti baigus universitetą, vertinant mokslo pažangą, skiriant finansavimą atskiroms mokslo sritims, skirstant stipendijas, formuojant šalies mokslo prioritetines sritis. Šiame straipsnyje pristatomas tyrimas, kuriuo siekta atsakyti į probleminį klausimą: kaip edukologijos mokslininko įvaizdį vertina skirtingų mokslo sričių kolegos ir studentai? Tyrimo objektas: edukologijos mokslininko įvaizdžio vertinimas. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros šaltinių ir dokumentų analizė, anketinė apklausa, pusiau struktūruotas interviu. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Įvaizdis, edukologijos mokslininkas, dimensijos; Image, researcher in education, dimensions.
ENThe image of different research fields is being constantly discussed in a variety of discourses. Image has an important role in choosing profession, that is, studies for professions. Also, image is an important factor for establishing practices and priorities of both regional and international research trends. Researcher's image is being discussed for some time, however, researcher's in education image is a new theme. Education science has been discussed as a separate field from pedagogy just during the last two decades, therefore, researcher's in education science image is still at focus. In this paper a part of study results are presented. Only qualitative data is presented here. [From the publication]