Integruotosios marketingo komunikacijos

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Integruotosios marketingo komunikacijos
Publication Data:
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012.
Pages:
254 p
Summary / Abstract:

LTŠiandieninės gaminių / paslaugų rinkos ypatumai reikalauja ne tik sukurti gerą produktą, nustatyti patrauklią kainą, suorganizuoti pateikimo būdą, suburti organizacijos personalą, tinkamai apipavidalinti aplinką ir sudaryti palankias paslaugos teikimo sąlygas. Šiais laikais labai svarbu komunikuoti su esamais ir potencialiais vartotojais. Teorijoje komunikacija apibūdinama ir kaip bendravimo procesas, kurio metu informacijos siuntėjai ir jos gavėjai dalijasi vieni su kitais informacija, siekdami vienas kitą suprasti. Organizacija turi užtikrinti veiksmingą ir nuolatinį komunikavimą ne tik su esamais ir potencialiais vartotojais, bet ir su didmenininkais bei mažmenininkais, tiekėjais, kitais mikroaplinkos veikėjais: konkurentais, pačios organizacijos darbuotojais, kitomis organizacijomis. Užtikrinti sėkmę įmanoma tik tada, kai organizacija pastoviai su jais komunikuoja, sukuria tarpusavio supratimo, atvirumo ir naudingo bendradarbiavimo atmosferą. Mokomosios knygos paskirtis – padėti studentams studijuoti integruotųjų marketingo komunikacijų procesus, integruotųjų marketingo komunikacijų strategijos sudarymo principus, reklamos kampanijos planavimą, asmeninio pardavimo, pardavimo skatinimo ir populiarinimo ir ryšių su visuomene, tiesioginio marketingo ir interaktyvaus / interneto marketingo veiklos taktikas. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.Reikšminiai žodžiai: Integruotas marketingas; Interaktyvus marketingas; Marketingo kompleksas; Marketingo komunikacija; Marketingo komunikacijos; Marketingo planas; Communication of marketing; Integrated marketing; Interactive marketing; Marketing communication; Marketing complex; Marketing plan.

ENPeculiarities of today’s market of goods/services require not only that a good product should be developed, an attractive price set, a way of supply arranged, organisation staff engaged, a proper setting provided and favourable conditions for service provision created. Nowadays it is highly important to communicate with present and potential consumers. In theory communication is also defined as a process of intercourse, during which transmitters and receivers of information share it with each other in order to understand one another. An organisation has to ensure effective and constant communication with not only existing and potential consumers, but also wholesalers and retailers, suppliers and other actors of the microenvironment, such as competitors, employees of an organisation itself and other organisations. It is possible to guarantee success only when an organisation is in regular communication with them and creates an atmosphere of mutual understanding, honesty and useful cooperation. The purpose of the textbook is to help students to learn processes of integrated marketing communications, principles of designing a strategy for integrated marketing communications, planning of advertising campaign and tactics of personal sales, sales promotion and public relations, direct marketing and interactive/Internet marketing activities. The textbook has been compiled, using works and textbooks on marketing communications by Lithuanian and foreign authors, and sources available on the Internet.

ISBN:
9789955127413
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/36008
Updated:
2022-07-22 09:30:23
Metrics:
Views: 397    Downloads: 49
Export: