Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimas
Publication Data:
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2011.
Pages:
295 p
Notes:
Bibliografija.
Contents:
Įvadas — Darbe vartojamos sąvokos — Tyrimo pagrindimas: Tyrimo metodologija; Tyrimo tikslas ir uždaviniai; Tyrimo eiga ir metodai — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio ypatybės — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio samprata — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio rengimas — Paramos planavimas ir organizavimas — Sąveikos svarba technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turiniui — Sąveikos tipai — Atvirųjų švietimo išteklių fenomenas ir problematika — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimo perspektyvos — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimas ir tobulinimas turinio rengimo ir mokymo(-si) organizavimo metu — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimo dimensijos — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimas: mokymo(-si) strategijos nuoseklumo dimensija — Mokymo(-si) strategijos nuoseklumą veikiantys veiksniai — Poreikių analizė ir motyvacijos veiksniai — Mokymo(-si) tikslų formulavimas — Mokymo(-si) organizavimo būdų parinkimas — Vertinimo strategijos — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio mokymo(-si) strategijos tobulinimas — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės reflektyviojo vertinimo modelis — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimas: metakognityvinė dimensija — Technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimas: technologinė dimensija — Diskusija — Išvados — Literatūra — Priedai.
Summary / Abstract:

LTMonografijoje aprašomos technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimo dimensijos, pateikiami jų verifikavimo tyrimo rezultatai, aptariama sąveikos ir paramos svarba; taip pat pateikiama mokslinė diskusija apie technologijomis grindžiamo mokymo(-si) turinio kokybės vertinimo modelio pritaikomumą. [Anotacija knygoje]Reikšminiai žodžiai: Dimensijos; Elektroninis mokymas; IKT grįstas mokymas; Kokybė; Nuotolinis mokymas; Technologijomis grįstas mokymas; Technologijos; Turinio kokybė; Vertinimas; Virtualus mokymas; Content quality; Dimension; Distance Learning; E-learning; Evaluation; ICTbased training; Quality; Technology; Technology-based learning; Virtual learning.

ISBN:
9789955127444
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/35103
Updated:
2021-03-04 22:05:25
Metrics:
Views: 35
Export: