LTStraipsnyje supažindinama su žurnalistikoje atsiradusiu terminu "naujienų vadyba", kuri suprantama kaip savotiškas informacijos valdymas. Išskiriami įgūdžiai, kuriuos šiuolaikiniai žurnalistai turi įgyti, kad galėtų sėkmingai pradėti profesinę karjerą. Šalies žiniasklaidos sektorius Lietuvoje patyrė spartų restruktūrizavimą, plėtrą ir pokyčius. 2000 metais, po dešimtmetį trukusių eksperimentų, visa visuomenės informavimo priemonių sistema įgavo stabilumo. Šiuo metu žiniasklaidos rinkoje dėl auditorijos ir reklamos pinigų kovojantys konkurentai naudoja skirtingus veiklos metodus, virtualius projektus, verslo idėjas. Švietimo institucijos, atsižvelgdamos į pokyčius žiniasklaidos versle, priverstos keisti žurnalistų rengimo programas. Problemų sprendimai gali būti rasti diskutuojant suinteresuotoms šalims, pavyzdžiui, ir žiniasklaidos teoretikams bei praktikams, ir dar tik studijuojantiems žurnalistams. Specifiniai įgūdžiai, kurių reikia būsimiesiems žurnalistams, norintiems sėkmingai pradėti karjerą žiniasklaidos versle, yra tokie: esminiai informacijos atrankos ir paskleidimo įgūdžiai, kritinis informacijos šaltinių vertinimas, naujoviškas pažangus mąstymas kuriant naujus informacijos derinius, gebėjimas įvertinti, kuri žiniasklaidos priemonė geriau tinka informacijai perteikti, gebėjimas išspręsti šiuolaikinės komunikacijos problemas.Reikšminiai žodžiai: Konvergencija; Hibridinė medija; Naujoji vadyba; Profesionalūs įgūdžiai; žurnalistika.; Convergence; Hybrid media; News management; Professional skills; Journalism training.
ENThe principal goal of this article to introduce a concept of journalistic "news management", which indicates to multiplicity of tasks applied in complex conditions of news production in the newsrooms. It seeks to show the spectrum of skills that contemporary journalists need to acquire to successfully enter professional careers. [From the publication]