LTStraipsnyje kalbama apie socialinio darbo tyrimus socialinio darbo kaip disciplinos pripažinimo procese: aptariamos institucinė, epistemologinė ir pedagoginė dimensijos, leidžiančios išskirti socialinio darbo tyrimus iš bendro socialinių mokslų tyrimų konteksto. Straipsnyje diskutuojamas klausimas, ar socialinio darbo tyrimai gali būti pripažinti savarankiška, savita moksline tiriamąja veikla, ar tai yra tik kitų socialiniuose moksluose taikomų procesų pritaikymas socialiniam darbui. Remiantis užsienio literatūra pristatomos dvi galimos socialinio darbo tyrimų apibrėžimo sistemos, siūlančios skirtingus atsakymus į šį klausimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Institucinė, epistemologinė ir pedagoginė disciplinos dimensijos; Socialinio darbo tyrimai; Tradiciniai ir veiksmo tyrimai; Trys disciplinos dimensijos; Basic and applied research in social work; Institutionalization, epistemology, educology, basic and applied research in social work; Social work research; Three dimensions of the discipline; Three dimensions of the discipline, basic and applied research in social work; Three dimensions of the discipline: institutionalization, epistemology, educology.
ENSocial work research issues are discussed in the article. Social work research is discussed in the light of three dimensions of the discipline: institutionalization, epistemology and educology. Referencing on theoretical assumptions, the meaning of the basic and applied action research in social work is presented. [From the publication]