LTŠio darbo tikslas buvo nustatyti ryšį tarp ketinimo keisti darbą ir darbuotojų pasitenkinimo darbu. Buvo tyrinėta, ar ketinimas keisti darbą yra susijęs su pasitenkinimo darbu lygiu ir atskirais pasitenkinimo darbu veiksniais. Tyrimas buvo atliktas anketinės apklausos metodu. Apklausti 374 šiuo metu dirbantys, bet ieškantys naujo darbo asmenys. Tyrimo duomenys rodo, kad ketinimas keisti darbą yra susijęs su pasitenkinimu darbu ir atskirais pasitenkinimo darbu veiksniais, tokiais kaip karjeros galimybės, pasitenkinimas atlyginimu, saviraiškos galimybės, darbo įvairovė, pasitenkinimas vadovavimu, darbo krūvis, suvokiamas įmonės įvaizdis. Taip pat buvo nustatyta, kad ketinimas keisti darbą yra susijęs su tokiais įmonės lojalumo darbuotojams veiksniais kaip vertinimo teisingumas, rūpinimasis darbuotojais ir saviraiškos galimybės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Darbo asmenys; Ieškantys; Ieškantys darbo asmenys; Ketinimas keisti darbą; Ketinimo keisti darbą motyvai; Pasitenkinimas darbu; Intent to quit; Intent to quit job; Job satisfaction; Job searchers; Job searches; Quitting motives.
ENThe aim of this work is to set an interconnection between the intent to quit and employees' job satisfaction. The key objective of this research is investigation of links between the level of satisfaction in one's job and certain aspects of such satisfaction and intent to change one's job. The research has been implemented using the questionnaire, which was evaluated by the experts. Investigated persons (N=374) were working but looking for a new job users of a job search website. It has been established that one's intent to quit has a strong reciprocal relation with job satisfaction, as well as satisfaction in separate job factors, such as satisfaction in career prospects, salary/wages, possibilities for self-expression, job diversity, leadership, job intensity, subjective corporate image. According to the research results, one's intent to quit is negatively related to corporate loyalty factors, such as taking care of staff members, possibilities of self expression and correct assessment. [From the publication]