Turizmo verslo skatinimo per mokomojo turizmo informacijos centro funkcijas analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Turizmo verslo skatinimo per mokomojo turizmo informacijos centro funkcijas analizė
Alternative Title:
Analysis of the stimulation of the tourism business over the functions of the educational tourism information center
In the Journal:
Ekonomikos ir vadybos aktualijos. 2011, 2011, p. 450-459
Keywords:
LT
Marijampolė; Lietuva (Lithuania); Švietimas. Švietimo politika / Education. Education policy; Turizmas / Tourism; Verslas / Business.
Summary / Abstract:

LTTurizmo verslas yra vienas svarbiausių pasaulyje, kuris sukuria naujas darbo vietas ir mažina nedarbo lygį. Turizmo verslas daro didelę įtaką šalies ekonomikai ir regionų vystymuisi. Straipsnio tikslas: išanalizuoti turizmo verslo skatinimą per mokomojo turizmo informacijos centro funkcijas. Turizmo informacijos centrai yra tarpininkai tarp turizmo verslo ir vartotojų. Jie yra geriausi informacijos skleidėjai ir per jų funkcijas žmonės gauna informaciją apie objektus, įmones, renginius. Mokomasis turizmo informacijos centras yra puiki įstaiga, kuri turi užsiimti informacijos sklaida, padėti plėtoti turizmą ir teikti informaciją, reikalingą vartotojams. Apibendrinant tyrimo rezultatus galima teigti, kad kaip buvo teigiama teoriškai, taip ir informantų nuomone turizmo verslas yra labai svarbus visame pasaulyje ir visoms šalims. Svarbiausia išskirti savo šalies pranašumus ir stengtis jais sudominti turistus. Pateikta teorija apie informaciją, neatsiejamą nuo turizmo verslo, pasitvirtina ir interviu metu, nes informantų teigimu turizmo verslas ir informacija yra tiesiogiai susiję. Marijampolės regione sunkiai plėtojamas turizmas. Studentų iniciatyva Marijampolės kolegijos skatinimu įkurtas mokomasis turizmo informacijos centras. Tai įstaiga, kuri studentams suteikia progą realizuoti save, o turizmo verslui - siekį bendradarbiauti ir kartu siekti regioninės informacijos sklaidos. Mokomasis turizmo informacijos centras, atliekantis tokias pat funkcijas kaip ir bet kuris kitas turizmo informacijos centras, skatina turizmo verslo plėtojimą.Reikšminiai žodžiai: Išsilavinimas; Turizmas; Turizmo informacijos centrai; Turizmo informacijos centras; Turizmo informacinis centras; Turizmo verslas; Verslas; Švietimas; Business; Education; Tourism; Tourism business; Tourism information center; Tourism, business, tourism information centre, education.

ENThe tourism business development is very important, because it is a business, which has the influence to the economy of country, stimulates development of regions, improves image of country. There is quite a lot analysis about all information system, which helps to the development of tourism business, but things that will be presented here are new. An information system makes a big influence for tourism business. With well prepared information, consumer can get new information about trips, hotels, events and new business companies. To increase tourisms development it was opened educational tourism information center. Students work there, get new experience, communicate with clients and give information. This center is one of the best information splitter. The educational tourism information center is not a competitor, it is a union between tourism business and consumers. [text from author]

ISSN:
2029-1019
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/33573
Updated:
2018-12-17 13:07:31
Metrics:
Views: 20    Downloads: 10
Export: