LTTokia didelė retorinių figūrų gausa ir įvairovė liudija, kad reklamos tekstai iš tikrųjų kuriami labai kruopščiai ir kryptingai, kad juos kuria ne atsitiktiniai, o kūrybingi ir lingvistiškai išprusę žmonės. Taip pat galima teigti, kad autoriai kreipia dėmesį ne tik į teksto grožį, bet ir į patrauklią formą. Aiškiai matyti, kad ir lietuviškų reklamų kūrėjai ieško pačių patraukliausių formų. Reklamos teoretikai kūrėjus perspėja, kad retorinės figūros turi būti vartojamos labai saikingai, antraip tekstas pasidarys perkrautas ir sunkiai įsidėmimas, vadinasi, reklama neatliks savo pagrindinių funkcijų ir nepasieks tikslo. Renkantis vieną ar kitą retorinę figūrą, tekstų kūrėjams siūloma nepamiršti senų tiesų, kad labai svarbu situacija, kurioje adresantas tą figūrą vartoja, ir reakcija, kurią ji gali sukelti adresatui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Retorinės figūros; Sintaksinės figūros; Plėtojimo figūros; Trumpinimo figūros; Komponavimo figūros.
ENThe principle of figures of speech is based on the special methods of the syntactic constructions composition. Syntactic figures are based on aberrant word order. There are three types of syntactic figures: amplification, condensation and composition. The figures of amplification are based on repeating of words or phrases, also adding and abundance. The figures of condensation are based on cutting of words or phrases. The figures of composition are based on changing of words, phrases or sentences. It is true to say that advertisements writers must concern not only about beauty of text but also form of a text.