LTŠiame straipsnyje nagrinėjama vieno Vilniaus miesto dienos centro pagyvenusiems ir senyvo amžiaus žmonėms patirtis. Kelta prielaida, kad Dienos centras pagal būdinguosius požymius yra inovacijos atvejis, todėl empiriškai tyrinėjant centro patirtį siekta apibūdinti, geriau suprasti ir apibendrinti inovacijos diegimo procesą socialinių paslaugų srityje. Tyrimo metu pusiau struktūruotu interviu buvo apklausiami Dienos centro lankytojai – paslaugų vartotojai, ir vadovai bei administratoriai – paslaugų organizatoriai ir teikėjai. Interviu rezultatų kokybinė analizė atskleidė inovaciniam procesui būdingus požymius, leido apibūdinti šio proceso etapus ir padaryti tam tikras praktinei socialinių paslaugų senyvo amžiaus žmonėms plėtrai svarbias įžvalgas. Atliktas tyrimas buvo sudėtinė ES BP 5 mokslo programos PUBLIN projekto dalis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Dienos centras; Inovacija; Senyvi (pagyvenę) žmonės; Socialinės paslaugos; Day Care centre; Elderly persons; Innovation; Social service.
ENThe paper deals with a problem of innovation in social sector on the level of social services. The experience of a Day Care centre for the elderly was investigated as a case study. There is evidence to suggest that it is innovation and the investigation aimed to light characteristics of innovation process. The data was gathered by interviewing twelve participants of a Day Care centre (e.g. service consumers/ end-users) and eight administrators of social care and services at the level of municipality (service managers). The results confirmed that the Day Care centre represents innovation of social service due to its organizational and conceptual characteristics. Four stages of innovation process and factors that influenced the development of the innovation were described. A study has been done in a framework of EC project PUBLIN. [From the publication]