LTŠiame straipsnyje yra aptariama 2005-ųjų metų situacija Lietuvos internetinės spaudos rinkoje: glaustai apžvelgiama žiniasklaidos sistema ir jos pagrindiniai bruožai, detaliau yra įvertinami to meto internetiniai didžiausių šalies dienraščių Lietuvos ryto, Kauno dienos ir Lietuvos žinių leidiniai. Konstatuojama, jog, nepaisant sparčios interneto plėtros, inovatyvių internetinės žurnalistikos sprendimų kai kuriuose naujienų portaluose, nuolat augančios interneto naršytojų auditorijos, tradiciniai dienraščiai nėra linkę investuoti į naujų informacinių žanrų paieškas, ryšio su skaitytojais palaikymą ar kitokius veiksmus internete. Įvertinus internetinių dienraščių turinio analizės rezultatus jų interaktyvumo, hipertekstualumo, vizualumo ir kitokiais aspektais, daroma išvada, jog Lietuvos tradicinė spauda yra „laukimo būsenoje“, o internetinę erdvę užleidžia originalias naujienas aktyviai publikuojantiems naujienų portalams.Reikšminiai žodžiai: Spauda; Interneto laiktraščiai; Newspapers; Print; Online.
ENThe article dwells on the situation of the Lithuanian internet print market in 2005, giving a brief review of the mass media system and its key features, a more detailed evaluation of the internet publications of the biggest dailies - Lietuvos rytas, Kauno diena and Lietuvos žinios – of the time. It is claimed that, irrespective of rapid internet development, innovative solutions of internet journalism in some news portals and ever-growing audience of internet browsers, traditional dailies are not inclined to invest into search of new information genres, maintenance of relation with readers or other on-line actions. Evaluation of the results of the content of internet dailies in terms of their interactivity, hypertextuality, visuality and in other aspects leads to the conclusion that the traditional Lithuanian print is in a “pending status”, giving up the internet space to the news portals which actively publish original news.