LT21-ojo amžiaus pirmajame dešimtmetyje veiklos analitikos priemonių ir technologijų plėtra turi aiškią tendenciją – jeigu iki šiol jos buvo naudojamos daugiausiai didelėse ir turtingose kompanijose, tai dabar vis plačiau pradedamos naudoti vidutinėse ir mažose įmonėse bei organizacijoje. Straipsnyje aptariama, kaip šias priemones ir technologijas reiktų naudoti universitete studentų mokymui ir studijų proceso valdymo tobulinimui. Straipsnio pradžioje aptariami svarbiausieji organizacijų veiklos analitikos priemonių privalumai ir komponentai – duomenų saugyklos ir duomenų vitrinos, o taip pat įvairios klientų duomenų prieigos ir analizės priemonės, pradedant įvairiomis užklausomis bei ataskaitomis ir baigiant multidimensine analize su tiesioginio analitinio apdorojimo kubais, švieslentėmis ir kita informacijos vizualizavimo technika. Straipsnis baigiamas veiklos analitikos priemonių naudojimo aptarimu Kauno technologijos universitete. Aptartos veiklos analitikos studijos ir įkurtoji mokomoji-mokslinė laboratorija. Pateikiami KTU Informatikos fakulteto akademinių duomenų analizės rezultatų pavyzdžiai, gauti naudojant veiklos analitikos priemones ir technologijas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Duomenų gavyba, Lietuva; Duomenų saugykla ir veiklos analitika; Universiteto studijų valdymas; Universiteto studijų valdymas, duomenų saugykla ir veiklos analitika, švieslentė ir įverčių lentelė, duomenų gavyba, Lietuva; Švieslentė ir įverčių lentelė; , dashboard and scorecard, data mining, Lithuania; Dashboard and scorecard; Data mining, Lithuania; Data warehouse and business; Data warehouse and business intelligence; Intelligence; University study management.
ENIn the first decade of the 21st century development of business intelligence tools and technologies keep clear tendency – if until nowadays it has been used only by large and rich companies, hence today it started to be used by small and midsize enterprises and organizations. In this article application of these tools and technologies for improvement of university study management is discussed. The advantages of main enterprise activity analysis tools and components – data warehouse and data marts – are presented and also various client access and analysis tools are listed in the beginning of the article. To begin at various queries and reports, and finishing at multidimensional analysis with online analytical processing cubes, dashboards and other information visualization techniques. Usage of business intelligence tools at Kaunas University of Technology (KTU, Lithuania) is discussed at the end of the article. Business intelligence studies and established educational research laboratory presented. Examples of KTU Faculty of Informatics student data analysis results collected using business intelligence tools and technologies are given. [From the publication]