Learner-oriented quality management in continuing learning

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Learner-oriented quality management in continuing learning
In the Journal:
Ekonomika ir vadyba [Economics and management]. 2010, Nr. 15, p. 748-754
Summary / Abstract:

LTŽmogiškasis kapitalas yra lemiamas veiksnys produktyvumo ir nacionalinių pajamų augime. Naujų technologijų įsisavinimas reikalauja kvalifikuotos darbo jėgos ir jos sugebėjimo adaptuotis. Straipsnyje pristatoma mokymosi visą gyvenimą koncepcija, padedanti mums suvokti faktą, kad žmonės mokosi ne tik tradiciškai savo asmenybės formavimosi metu. Straipsnyje tiriami paslaugų kokybės aspektai ir nušviečiamas nuolatinio mokymosi kokybės supratimas. Be to, straipsnyje atskleidžiama, kad įdiegus kokybės vadybos sistemą, nuolatinio mokymosi paslaugos teikėjams atsiranda daug galimybių pateikti į vartotoją orientuotą kokybės vystymo ir sertifikavimo modelį (LQW). LQW modelis apjungia vidinės ir išorinės kokybės valdymo procesą ir pabrėžia, kad visos pastangos pagerinti kokybę koncentruojamos į sėkmingą besimokančiųjų mokymąsi. Kokybės vystymas ir sertifikavimas taikant LQW apima vienuolika privalomų kokybės sričių. Kiekviena kokybės sritis turi skirtingas specifikacijas, reikalavimus ir patikrinimo galimybes. Specifikacijos nėra pagrindas patikrinimo sistemai, bet nuorodos, kaip suprasti reikalavimus. Straipsnyje atskleidžiama, kad LQW įveda nuolatinį kokybės vystymo ciklą ir padeda nustatyti strateginio vystymo tikslus. Straipsnis pagrįstas Leonardo da Vinči inovacijų perdavimo projekto „Cross-national quality management in continuing learning for people with low educational attainment in the European context“ medžiaga.Reikšminiai žodžiai: Orientacija į mokymo kokybę; Mokymasis visą gyvenimą; Tęstinis mokymasis; Learner-oriented quality; Lifelong learning; Continuing learning.

ENThe paper presents lifelong learning concept that helps us recognize the fact that people do not learn only during their formative years through traditional learning. The paper explores quality dimensions for services and highlights the understanding of quality in continuing learning. Besides, the paper reveals that with the implementation of a quality management system there are many possibilities and aims to present Learner-Oriented Quality development and certification model (LQW) for providers of continuing learning with the focus on learner. The LQW model combines internal and external quality management process and underlines that all efforts made to improve quality are focused on the successful learning of the learners. The paper reveals that LQW introduce a continuous cycle of quality development and assist in setting strategic development goals. The article is based on the material of the Leonardo da Vinci innovation transferring project “Cross-national quality management in continuing learning for people with low educational attainment in the European context” ("Länderübergreifendes Qualitätsmanagement in der Weiterbildung für Personen mit niedrigem Bildungsstand im Europäischen Kontext“) (No 2009-1-PL-LEO05-05039). [From the publication]

ISSN:
1822-6515
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32636
Updated:
2018-12-17 12:54:22
Metrics:
Views: 26
Export: