Vidurinės mokyklos mokinių savarankiško mokymosi patirtis nuotolinio ir elektroninio mokymo(-si) poreikio analizes kontekste

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Vidurinės mokyklos mokinių savarankiško mokymosi patirtis nuotolinio ir elektroninio mokymo(-si) poreikio analizes kontekste
Alternative Title:
Analysis of secondary school students' autonomous learning experience in the context of distance learning and e-learning need
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2010, Nr. 14, p. 121-136
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama vidurinės mokyklos 9-12 kl. (gimnazijos klasių) mokinių savarankiško mokymosi ir pedagoginės pagalbos, pasitelkiant nuotolinio ir elektroninio mokymo(-si) elementus, patirtis, identifikuojamos problemos ir jų sprendimo galimybės. Tyrimas grįstas dermės strategija, pirmenybę teikiant kokybiniam tyrimui, kuris ir pristatomas šiame straipsnyje. Tyrimo rezultatai padės plėtoti socialiai teisingą, visiems prieinamą švietimo sistemą, sudarančią sąlygas visą gyvenimą mokytis ir gauti savalaikę ir kokybišką pedagoginę pagalbą savarankiško mokymosi procese kiekvienam, nepaisant gyvenamosios vietos, amžiaus ir sveikatos būklės. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokymosi kokybė; Nuotolinis mokymasis; Savarankiškas mokymasis; Vidurinė mokykla; Autonomous learning; Comprehensive school; Distance learning; Quality of learning.

ENThe article analyzes experience of 9-12 form students' (of 1-4 gymnasium forms) autonomous learning and pedagogical support, assisted by distance and electronic teaching/learning elements, identifies problems and their solution possibilities. The research is based on coherence strategy, prioritizing qualitative research. This article presents qualitative research results based on analysis. Research results will help to develop socially fair system of education that is available to everyone and creates lifelong learning conditions for everyone, independent of the residential place, age and state of health. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32259
Updated:
2018-12-17 12:54:01
Metrics:
Views: 36    Downloads: 8
Export: