Druskininkų kurorto įvaizdžio stiprinimas siekiant aukštos paslaugų kokybės

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Druskininkų kurorto įvaizdžio stiprinimas siekiant aukštos paslaugų kokybės
Alternative Title:
Strengthening the image of Druskininkai resort in pursuit of high quality of service
In the Journal:
Ekonomika ir vadyba [Economics and management]. 2011, Nr. 16, p. 637-646
Summary / Abstract:

LTTurizmo plėtros tikslas – aktyvus žmogaus sveikatos atgaivinimas, jėgų ir darbingumo atstatymas, teigiamos emocinės dvasinės būsenos formavimas. Straipsnyje atliekamu tyrimu siekiama atskleisti atskirų veiksnių poveikį Druskininkų kurorto įvaizdžio stiprinimui, kuriame akcentuojama aukšta paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės tyrimas leido pamatuoti paslaugų kokybę siejamą su kurorto įvaizdžiu atvykstančių turistų atžvilgiu, atskleisti laukiamos ir patirtos paslaugų kokybės santykį ir palyginti tyrimo rezultatus su kurorto vizija, strateginiais planais, siekiant užtikrinti aukštą paslaugų kokybę. Straipsnyje išskiriamos problemos, susijusios su Druskininkų kurorto nepakankamu panaudojimu gamtinio, infrastruktūros bei žmogiškojo potencialo, kurorto fizinės (viešosios) aplinkos patrauklumo ir patogumo didinimo, pritaikymo įvairių turistų poreikiams. Išvardinti klausimai yra svarbūs ir dėl turistų skaičiaus sumažėjimu, kadangi paslaugų kokybė yra matuojama paslaugų kainų ir paslaugų kokybės santykiu. Dauguma turistų renkasi kitas Europos šalis, kur geriau išplėtotas turizmo paslaugų sektorius, suteikiamos įdomesnės ir įvairesnės pramogos, paslaugos, efektyviau veikianti informacinė sistema. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Turizmo plėtra; Kurorto įvaizdis; Paslaugų kokybė; Atvykstamasis turizmas; Tourism development; Resort image; Service quality; Inbound tourism.

ENThis research was undertaken with the objective to reveal the effect of individual factors on strengthening the image of Druskininkai resort that is focussed on high quality of service. Research into service quality enabled to measure service quality associated with the resort image as regards the incoming tourists, reveal ratio of the expected service quality to the experienced one, and to compare research findings and results with the vision and strategic plans of resort under pursuit of high quality of service. Object of the research: image of Druskininkai resort in regard of service quality. Objective of the research: to reveal major effects on strengthening the image of Druskininkai resort in pursuit of high quality of service. To achieve the above-mentioned objective of the research, the following tasks were formulated: 1. To analyze the concept of image, importance and principles of development thereof; 2. To analyze effects of individual service quality factors on strengthening the image of Druskininkai resort. Research paper identifies some problems associated with the insufficient use of natural, infrastructural and human potential available in Druskininkai resort, increase of attractiveness and comfort of the physical (public) environment as well as adaptation to different needs of tourists. The identified issues are also important because of the reduction in number of tourists, as quality of service is measured by the ratio of service prices and service quality. Many tourists choose other countries to visit with better developed tourism sectors, offering more exciting and variable entertainments and services, and more efficient information system. [From the publication]

ISSN:
1822-6515
Related Publications:
Miesto įvaizdžio valdymas: Šiaulių miesto atvejis / Vilma Tubutienė, Gerda Žymantaitė. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2014, Nr. 2 (34) p. 46-58.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32246
Updated:
2018-12-17 13:04:14
Metrics:
Views: 79    Downloads: 27
Export: