LTStraipsnyje pristatomi longitudinio tyrimo, kuris buvo atliekamas Kauno medicinos universitete (nuo 2010 m. – Lietuvos sveikatos mokslų universitetas) ir Vytauto Didžiojo universitete, ketvirtojo etapo rezultatai. Viso tyrimo tikslas buvo ištirti medicinos ir socialinio darbo studijų programų studentų profesinio tarpkultūrinio bendravimo ugdymo galimybes ir prielaidas. Ankstesniuose tyrimo etapuose išryškėjo tarpkultūrinės (tarpdalykinės) komandos darbo ypatumai ir edukacinės tokios komandos narių profesinio rengimo prielaidos. Ketvirtasis tyrimo etapas skirtas tarpdalykinės (tarpkultūrinės) komandos praktinės veiklos analizei, siekiant tobulinti sveikatos specialisto ir socialinio darbuotojo tarpdalykinio bendradarbiavimo kompetencijos ugdymą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Medicinos studijų programa; Socialinio darbo studijų programa; Tarpdalykinio bendradarbiavimo kompetencija; Interdisciplinary collaboration competence; Medicine education program; Social work education program.
ENThis article presents the results of the fourth stage of the longitudinal research performed at Kaunas University of Medicine (since 2010 - Lithuanian University of Health Sciences) and Vytautas Magnus University. The main goal of the research was to investigate educational possibilities and preconditions for the development of the education of professional intercultural communication for students in the education programs of medicine and social work. Previous stages of the study revealed the peculiarities of intercultural/interdisciplinary teamwork, and educational premises for professional education of the team members. The fourth stage of the study is focused on the analysis of the practical activity of the interdisciplinary (intercultural) team, striving to improve health specialists' and social workers' interdisciplinary collaboration competence. [From the publication]