Vertinimo metodai antrosios pakopos studijose

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vertinimo metodai antrosios pakopos studijose
Alternative Title:
Assessment techniques in the second-cycle studies
In the Journal:
Santalka: filologija, edukologija. 2011, t. 19, Nr. 1, p. 38-47
Summary / Abstract:

LTVertinimas ir įvertinimas yra vienos iš svarbiausių pedagogų atliekamų funkcijų, susijusių su informacija apie organizuojamą mokymo procesą, jo efektyvumą, studentų ir dėstytojų lūkesčių pateisinimą, mokymo kokybės laipsnio nustatymą ir dėstytojo pedagoginės veiklos apibendrinimą. Vertinimo metodai būtini ne tik pirmosios pakopos studentų mokymui(si), bet svarūs ir antrosios pakopos studijose. Autorės pristato vertinimo metodus, jų tipus ir analizuoja šių metodų taikymo situaciją antrosios pakopos magistrantūros studijose. Pirmiausiai pateikiama teorinė formalių ir neformalių vertinimo metodų apžvalga ir pristatoma Dublino apraše, Bloomo ir SOLO taksonomijose apibrėžtų tikslų sąsaja su pirmosios ir antrosios pakopos studijų siekiniais. Antroje straipsnio dalyje teoriniai apibendrinimai siejami su praktiniais pilotinės apklausos apie antrosios pakopos studijų vertinimą rezultatais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Gebėjimai; Mokymo procesas; Studijų kokybė; Vertinimas; Vertinimo metodai; Įvertinimas; Abilities; Assessing methods; Assessing metods; Assessment; Evaluation; Quality of studies; Teaching process.

ENAssessment and evaluation are among the essential functions performed by an educator. What is more, they are closely related to the communication of the teaching process efficiency in terms of verification of learner and educator expectations, determination of learning and teaching quality achievement, and generalization of educational activities. The present study aims at the analysis of assessment techniques applied in the master degree linguistic studies. Initially, a brief theoretical overview of both formal and informal assessment methods is provided, with the focus on their distinctive features and ways of application in the light of Bloom's taxonomy and Dublin description representing the competence requirements set for the gain of definite skills. Further, the results of the survey (conducted at Kaunas Faculty of Humanities, Vilnius University) are described. Finally, the eligible assessment techniques serving the purpose of efficient educational process in the second-cycle study process are identified. [From the publication]

DOI:
10.3846/cpe.2011.05
ISSN:
2335-7711
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32213
Updated:
2018-12-17 13:04:08
Metrics:
Views: 34    Downloads: 5
Export: