Vilniaus Gedimino technikos universiteto bakalauro studijų kokybės tyrimas (2009 m.)

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Vilniaus Gedimino technikos universiteto bakalauro studijų kokybės tyrimas (2009 m.)
Alternative Title:
Vilnius Gediminas Technical University undergraduate studies quality survey (2009)
In the Journal:
Santalka. 2010, t. 18, Nr. 4, p. 66-80
Summary / Abstract:

LT2008 metais Vilniaus Gedimino technikos universitetas inicijavo bakalauro studijų kokybės vertinimo tyrimą. Jo tikslas – apklausti bakalauro laipsnį įgijusius VGTU absolventus ir sistemingai išsiaiškinti problemines studijų kokybės sritis. Tyrimas vykdytas 2009 metais. Jau dešimtmetį besitęsiantis Bolonijos procesas skatina universitetus atidžiau žvelgti ir analizuoti studijų kokybę, kuri yra viena aktualiausių aukštųjų mokyklų nūdienos problemų tiek Lietuvoje, tiek ir kitose Europos Sąjungos šalyse. Bolonijos proceso svarbiausi tikslai yra kurti Europos aukštojo mokslo erdvę, rengti aukštos kvalifikacijos specialistus Europos rinkai, didinti aukštojo mokslo sistemos skaidrumą bei lankstumą. Drauge šito siekia ir antruoju pagal stojančiųjų populiarumą 2010 m. tapęs Vilniaus Gedimino technikos universitetas. Straipsnyje analizuojamo tyrimo metu buvo apklausti VGTU bakalaurai. Apklausos vykdymo tikslas – ištirti problemines sritis bei universiteto dėstytojų dėstymo kokybę. Straipsnio tikslas – identifikuoti šias problemines sritis, pateikti tyrimo duomenų analizę ir vertinimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Studijų kokybė; Studijų kokybės tyrimas; VGTU, studijų kokybė; Vilniaus Gedimino technikos universitetas; Studies quality; Studies quality survey; Survey of studies quality; VGTU, studies quality; Vilnius Gediminas Technical University.

ENIn the year 2008 Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) has initiated undergraduate studies quality survey. The intention of this idea – to conduct a survey among VGTU undergraduates and according to survey results to provide problematic study quality areas. It is more than ten years when Bologna Process lasts in Europe. The Process stimulates European Universities to make a deeper look at study quality which is one of the most actual present problems of both Lithuania and other European Union countries. Main goals of Bologna Process are: to create European Higher Education Area, provide Europe with a broad, high-quality and advanced knowledge base, and ensure the further development of Europe as a stable, peaceful and tolerant community. Following this concept VGTU which was top second university in Lithuania in the year 2010 traces to milestones held by Bologna Process. The article is based on survey conducted among VGTU undergraduates. The goal of the survey: to analyse problematical areas of undergraduate studies and professors. The aim of this article – to identify these problematical areas and provide with survey data and interpretation. [From the publication]

DOI:
10.3846/coactivity.2010.38
ISSN:
1822-430X; 2351-714X
Related Publications:
Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai : (edukologija ir kiti socialiniai mokslai) / Kęstutis Kardelis. Šiauliai : Lucilijus, 2005. 398 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32179
Updated:
2018-12-17 12:53:56
Metrics:
Views: 26    Downloads: 5
Export: