LTTurizmas yra nepaprastai svarbus pereinamosios ekonomikos šaliai, tokiai, kaip Lietuva, dėl savo potencialo generuoti pajamas, užimtumą ir užsienio valiutą. Straipsnio tikslas yra suprasti, kaip suvokiama Lietuva kaip kelionės tikslas. Kadangi Lietuva stengiasi save pateikti kaip geriausią vietą Centrinėje ir Rytų Europoje (CRE), į kurią verta keliauti, kelionių pramonei yra svarbu suprasti, kaip suvokiamos jos tikslinės rinkos. Kitas šio tyrimo tikslas buvo nustatyti, ar potencialių turistų, vykstančių į Lietuvą, kelionės krypties pasirinkimą lemia tie patys veiksniai, kaip ir turistų, pasirenkančių kitas kelionės kryptis. Turizmo pramonė Lietuvoje yra vis dar vystymosi stadijoje. Dauguma potencialių vokiečių turistų mažai žino apie Lietuvos turizmo galimybes. Ankstesni lankytojai bendru atveju suvokia Lietuvą kaip saugią ir norimą turizmo kryptį. Tačiau dar reikia padaryti daugiau pateikiant tinkamą informaciją Vokietijos kelionių rinkai. Rekomenduojama, kad Valstybinis turizmo departamentas pateiktų Vokietijos masinės informacijos priemonėms ir kelionių agentams daugiau informacijos, o taip pat užtikrintų, kad ši informacija būtų tiksli ir savalaikė. Taip pat rekomenduojama vystyti santykių marketingą. Nors buvo tirti vokiečių keliautojų įspūdžiai, bet rezultatus galima interpretuoti plačiau. Lietuvą galima siūlyti kaip lengvai egzotišką arba orientuotą į vertę lankymo vietą. Į Lietuvą ateinantys pasaulinės viešbučių pramonės atstovai pakels reikalavimus aptarnavimui ir tai taip pat padės pritraukti klientų.Reikšminiai žodžiai: Pereinamoji ekonomika; Pereinamojo laikotarpio ekonomika; Turizmas; Lithuania; Tourism; Transitional economy.
ENTourism is of primary importance for a transit economy such as Lithuania due to its potential to generate income, employment and foreign currency. The objective of the article is to understand perception of Lithuania as a travel destination. Given the effort of Lithuania to present itself as the best place in the Central and Eastern Europe, worthy of visiting, the travel industry must realise how its target markets are understood. Another objective of the study was to determine whether choice of travel destination of potential tourists travelling to Lithuania is determined by the same factors as with tourists travelling elsewhere. Tourism industry in Lithuania is still in the development stage. Most potential German tourists have little information on the Lithuanian tourism potential. Previous visitors as a whole understand Lithuania as a safe and desirable tourism destination. However more is to be done to present adequate information to the German tourism market. The State Tourism Department should provide more information to the German media and travel agents, and ensure that it is both precise and timely. Another recommendation concerns development of relations marketing. Although impressions of German travellers were studied, however, results can be interpreted wider. Lithuania can be positioned as lightly exotic place or a place focussed on value. Representatives of global hotel industry, settling in Lithuania, shall bring stricter requirements to service and help to attract customers.