LTDar visai neseniai vienas iš pagrindinių organizacijos tikslų buvo pritraukti kuo daugiau vartotojų. Šiandien daugeliui įmonių jau neužtenka tik trumpalaikių santykių su vartotojais, todėl stengiamasi klientus kuo ilgiau išlaikyti organizacijoje. Įmonės siekia, kad sukurti ilgalaikiai santykiai su vartotojais peraugtų į lojalumą įmonei / produktui / paslaugai. Dauguma šiuolaikinių įmonių, tame tarpe ir vaistais prekiaujanti įmonė „Camelia“, susiduria su didele konkurencija rinkoje, ribotu jos augimu bei didele klientų migracija ieškant geriausios produkto vertės. Siekdama išlaikyti savo vartotojus, įmonė aktyviai taiko nuolaidų - lojalumo kortelių programą, todėl jai labai svarbu žinoti, kiek lojalių klientų ji turi. Teorijoje ir praktikoje galima aptikti įvairių vartotojų lojalumo matavimo metodų, tačiau nėra aišku, kuris iš jų atskleidžia tiksliausius rezultatus. Jau seniai išryškėjo poreikis palyginti skirtingus vartotojų lojalumo matavimo metodus. Tai sąlygoja sudėtingas jų pritaikymas praktikoje. Straipsnio objektas - vartotojų lojalumo matavimo metodai. Straipsnio tikslas – patikrinti tris skirtingus vartotojų lojalumo matavimo metodus. Siekiant išmatuoti vaistinių tinklo „Camelia“ vartotojų lojalumą, atliekama anketinė apklausa. Naudojami trys skirtingi vartotojų lojalumo matavimo metodai: Pasitikėjimu pagristas įsipareigojimo modelis, Daugiamatis metodas ir Grynųjų rėmėjų metodas. Tyrimo rezultatai analizuojami taikant aprašomosios statistikos ir patikimumo analizės metodus. [sutrumpintas autoriaus tekstas]Reikšminiai žodžiai: Vartotojų lojalumas; Vartotojų lojalumo matavimas; Customer loyalty; Customer loyalty measurement.
ENIn marketing theory, every author proves the significance and value of the promoted method; however, in practice the customer loyalty measurement method has to be simple in its application, its results should be presentable, highlighting the real situation, promoting particular insights for future decisions. Therefore, it is important for every organization to know which method of customer loyalty measurement provides the most precise results and is the most suitable for customer loyalty measurement. [From the publication]