LTStraipsnio autoriai apžvelgia naujausią Lietuvos patirtį kompetencijomis grįsto valdymo srityje bei analizuoja pilotinio kompetencijų modelio taikymą Ministro Pirmininko tarnybos žmogiškųjų išteklių valdyme. Straipsnyje aptariami 360 laipsnių grįžtamojo ryšio klausimyno (pritaikyto bandomajam kompetencijų modelio variantui) rezultatai, gauti vertinant Ministro Pirmininko tarnybos darbuotojų kompetencijas. Autoriai taip pat pateikia kompetencijos ir kompetencijų modelio sampratos bei teigiamų ir neigiamų kompetencijų modelio taikymo aspektų apžvalgas. Kompetencijų modelių vystymo ir įgyvendinimo praktika viešajame sektoriuje yra neatsiejama šio straipsnio dalis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kompetencija; Kompetencijų modeliai; Kompetencijomis grįstas valdymas; 360 laipsnio grįžtamojo ryšio klausimynas; Ministro Pirmininko tarnyba; Competency; Competency model; Competency-based management; 360 Degree Feedback questionnaire; Office of the Prime Minister.
ENThe article reviews the latest Lithuanian experience in the field of competency-based management and analyses the data of a pilot experiment of applying the draft competency model in human resource management of the Office of the Prime Minister. The results of a 360 Degree Feedback Questionnaire (adjusted to the draft competency model), which evaluates the competencies of employees of the Office of the Prime Minister, is introduced and critical evaluations are presented. Also, the article discusses the concepts of competency and the competency model as well as the positive aspects and shortcomings of their application. Development and implementation of competency models in public service institutions are the focus of the authors of this article. [From the publication]