Valuation of corporate social responsibility reports

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Valuation of corporate social responsibility reports
In the Journal:
Ekonomika ir vadyba [Economics and management]. 2011, Nr. 16, p. 21-27
Summary / Abstract:

LTOrganizacijos, kurios nori būti konkurencingos rinkoje ir patrauklios suinteresuotoms šalims, pateikia tiek finansinę, tiek nefinansinę informaciją. Nefinansinės ataskaitos arba kitaip kompanijos socialinės atsakomybės (KSA) atskleidimas yra plačiai diskutuojamas mokslinėje literatūroje, verslo prognozėse ir vyriausybinėse strategijose. Tačiau trūksta tyrimų, nagrinėjančių socialinės informacijos kokybinį ir kiekybinį vertinimą. Šio straipsnio pagrindinis tikslas yra ištirti kompanijos socialinės atsakomybės vertinimo kintamuosius ir išanalizuoti Lietuvos kompanijų socialinės atsakomybės ataskaitas. Siekiant įvertinti informavimą apie socialines atsakomybę, socialinės atsakomybės ataskaitos buvo išanalizuotos tokiais požiūriais: bendros KSA politikos klausimai, ataskaitos struktūrinės dalys, kiekvienos KSA veiklos tikslai ir rodikliai. KSA veiklos ataskaitų įvertinimas atskleidė, kad socialinėse ataskaitose pateikiami turinys, apimtis ir rodikliai yra labai skirtingi. Lietuvos socialinės ataskaitos daugiausia yra orientuotos į tikslų pateikimą, valdymo sistemose daugiausia naudojama aprašomoji analizė. Tik maždaug trečdalis kompanijų naudoja nefinansinius žmogiškųjų išteklių ir aplinkos apsaugos indeksus. Dauguma kompanijų atskleidžia mažai informacijos apie produktus ir paslaugas. Tik nedidelė dalis Lietuvos kompanijų rengia ir viešai atskleidžia savo socialines ataskaitas. Tai rodo, kad trūksta realaus socialinių ir aplinkos veiksnių poveikio supratimo.Reikšminiai žodžiai: Informacijos atskleidimas; įmonių socialinės atsakomybės ataskaitos; įvertinimas; Information disclosure; Corporate social responsibility reports; Valuation.

ENOrganizations wanting to be competitive in the market and attractive to their stakeholders report both financial and non-financial information. Non-financial reporting, otherwise disclosure of corporate social responsibility (CSR) is widely discussed in scientific literature, business prospects and governmental strategies. However, there is a lack of investigations directed towards qualitative and quantitative valuation of social information. Thus, the main goal of this article is to investigate the valuation variables of corporate social responsibility and to analyze social responsibility reports of Lithuanian companies. The aspects of valuation of corporate social responsibility reports in Lithuania are analyzed in the article. In order to evaluate social reporting it was conducted the analysis of social responsibility reports according to general issues on CSR policy, structural parts of report, goals and indicators of each CSR activity. The results of CSR valuation reports have revealed that the content, volume and indicators disclosed in social reports are quite different. Only the little number of Lithuanian companies prepares and publicly disclosures their social reports to stakeholders. It shows the lack of culture in understanding the real impact of social and environmental factors. [From the publication]

ISSN:
1822-6515
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/31120
Updated:
2018-12-17 13:02:04
Metrics:
Views: 30    Downloads: 3
Export: