Socialinių darbuotojų, dirbančių vaikų globos namuose, požiūris į įgytas žinias kaip sudėtinę kompetencijos dalį

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Socialinių darbuotojų, dirbančių vaikų globos namuose, požiūris į įgytas žinias kaip sudėtinę kompetencijos dalį
Alternative Title:
Attitude of social workers employed in child care homes towards knowledge as a constituent part of their competence
In the Journal:
Socialinis ugdymas [Social Education]. 2010, Nr. 13 (24), p. 68-82, 177-191 (anglų kalba)
Summary / Abstract:

LTSocialinio darbo žinios yra viena iš trijų pagrindinių kompetencijos sudėtinių dalių. Socialiniam darbuotojui žinios yra svarbus pagrindas, padedantis kompetentingai atlikti savo pareigas. Straipsnyje analizuojama socialinių darbuotojų, dirbančių vaikų globos namuose, profesinių žinių lygis pagal amžių, gyvenamąją vietovę. Akcentuojama, kad įstaigų vadovams tikslinga būtų skatinti socialinius darbuotojus dalyvauti įvairiuose mokymuose, seminaruose, konferencijose, ypač susijusiose su socialinio darbo teorijomis, metodais bei socialinės gerovės modeliais, nes nemaža dalis respondentų iš dalies neįgiję svarbių profesinių žinių, o tai gali lemti netinkamą metodo problemai spręsti parinkimą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Socialiniai darbuotojai, globos namai, požiūris į įgytas kompetencijas; Socialinis darbuotojas, globos namai, požiūris į įgytas kompetencijas; A social worker, foster homes, treatment of acquired competencies; Child care homes; Social woker; The attitude towards competencies.

ENThe knowledge of social work is one of the three basic constituent parts of the competence. Knowledge for a social worker constitutes a significant basis for a competent accomplishment of their duties. The article analyses the level of professional knowledge of social workers, working in child care homes, in terms of their age and residence. It emphasizes that management bodies of such institutions should encourage social workers to participate in various kinds of trainings, seminars and conferences related to theories and methods of social work and models of social welfare, since a greater part of respondents have not acquired sufficient professional knowledge, which can lead to inappropriate solution of a problem. [From the publication]

ISSN:
1392-9569; 2351-6011
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30925
Updated:
2020-07-28 20:26:17
Metrics:
Views: 70    Downloads: 27
Export: